Проект рішення “Пояснювальна записка про результати діяльності та виконання «Програми соціально-економічного розвитку міста та  ОВруцької ОТГ» за 2020 рік КП «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області”

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА про результати діяльності та
виконання «Програми соціально-економічного розвитку міста та  ОВруцької ОТГ» за 2020 рік

КП «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області

Ефективне управління житловим фондом, його розвитком, підтримкою і модернізацією мають ключове значення як для збереження, так і для безперебійного життєздатного функціонування житла та його мешканців.

Підприємство надає послуги з управління багатоквартирними будинками, діяльність спрямована на забезпечення належних умов проживання і задоволення господарсько-побутових потреб мешканців багатоквартирних будинків по м. Овруч шляхом утримання і ремонту спільного майна багатоквартирного будинку та його прибудинкової території. Також підприємство виконує інші роботи та надає послуги (перевірка ДВК, автотранспортні послуги, ремонти і т.д.).

На виконання вимог законодавства, зокрема Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», ще у І-му кварталі 2019 року була проведена робота щодо обрання форм управління співвласниками багатоквартирних будинків.

У ІІ-му кварталі 2019 року підприємство почало працювати з урахуванням нових вимог законодавства та з урахуванням умов нових договорів на надання послуг з управління багатоквартирними будинками.

Рішенням виконкому Овруцької міської ради № 262 від 03.08.2018 року підприємство КП «Гарне місто» Овруцької міської ради визначено надавачем послуг з управління багатоквартирними будинками в Овруцькій ОТГ.

З 01.10.2018 р. і на даний час послуги з управління багатоквартирними будинками надаються мешканцям будинків № 14 та 20-а по вул. Металістів. Співвласники ще 48-ми будинків обрали управителя самостійно – з частиною укладено договори на надання послуги з управління багатоквартирним будинком – з 01.02.2019 р., з іншою частиною – з 01.03.2019 р. Для 53 – було проведено конкурс на визначення управителя багатоквартирного будинку. Договори укладені з 18.03.2019 р. з уповноваженою особою Овруцької міської ради (Корудом І. Я.).

З 01 серпня 2020 року послуги з управління надаються мешканцям І-го під’їзду по вул. С. Бандери, 9. А також проходять переговори щодо заключення договору на надання послуг з співвласниками будинку № 4 по вул. Прикордонній.

Для належного дотримання норм благоустрою, послуги з управління багатоквартирним будинком надаються постійно відповідно до затверджених періодичності та строків надання послуг. Проводиться прибирання прибудинкових територій, благоустрій та облаштування прибудинкових територій, в літній період косіння прилеглих прибудинкових територій, в зимовий – прибирання снігу, виконується усунення недоліків та пошкоджень, аварійних ситуацій за зверненнями та заявами громадян, виконуються ремонти конструктивних елементів споруд, перевірка димовентиляційних каналів в багатоповерхових будинках та в окремих випадках за зверненнями мешканців. З початку року виконані значні обсяги робіт, як за рахунок коштів міської ради, так і за рахунок власних коштів та сил підприємства.

На даний час послуги з управління багатоквартирними будинками надаються у 103-х багатоквартирних будинках, площа приміщень, житлових та нежитлових, у яких складає – 185851 м. кв.та у І-му під”їзді по вул. С. Бандери, 9, площею – 1441 м. кв.

Організаційна структура підприємства включає 64 штатних одиниць: 21 двірник, 1 робітник з благоустрою, 4 електромонтера з ремонту та обслуговування електрообладнання, 2 покрівельника, 12 слюсарів АВР, 1 електрогазозварник, 2 чистильника димоходів, 4 маляра, 2 водія автотранспортних засобів, 1 тракторист, 3 майстри, 1 диспетчер, 1 сторож, 9 – інженерно-технічних працівників, включаючи директора, головного бухгалтера, головного інженера, бухгалтера 2,0, економіста – 0,5, інженера з охорони праці, інженера, інспектора з кадрів – 0,5).

Посади паспортиста були скорочені у червні 2020 року у зв’язку з відкриттям Центру надання адміністративних послуг та переведенням працівників до ЦНАПу.

З метою належного управління багатоквартирними будинками та прибудинкової території, за 2020 рік виконано велику кількість різних видів робіт поточних ремонтів по житловому фонду:

– для економії  електроенергії на освітлення будинків  електриками підприємства встановлено у всіх під’їздах багатоквартирних будинків світодіодні світильники.

–  також проведено роботи  по встановлено заземлення в електрощитових на буд.21,25,25а,27 по вул. Героїв Майдану, буд.28,32 по вул. Б.Хмельницького.

– встановлено вуличні світильники  на буд. 2а  Ю.Немирича, буд.71 по вул. Т.Шевченка, буд.76 по вул. Київська.

– встановлено  металеві двері у під’їздах  за Програмою 50*50 у кількості 23 штук на загальну суму 161 тис. грн..

– встановлено металопластикові вікна у під’їздах за Програмою 50*50 у 15 багатоквартирних будинках.

–  працівниками виготовлено та встановлено лавочки та столики біля житлових будинків.

– виконано поточний ремонт у 14 під’їздах житлових будинків.

– проведені часткові поточні ремонти покрівель на 34 житлових будинках, загальною площею 278 м.кв.

–  на 11 будинках проведено поточний ремонт покрівель балконів, загальною площею 42 м.кв.

– проведено поточний ремонт водопровідної  мережі (водопровідні стояки, розподільчі мережі підвалах будинків) у 26 багатоквартирних будинках, загальною протяжністю 412,0 п.м.

– проведено поточний ремонт каналізаційної мережі (із заміною труб) у 29 багатоквартирних будинках, загальною протяжністю 296,0 п.м.

–  у 8 багатоквартирних будинках проведено поточний ремонт ливневої каналізації, загальною протяжністю 32 п.м.

– встановлено 9 козирків над входами у під’їзди багатоквартирних житлових будинках.

– встановлено 53 п.м бетонної огорожі.

– проведено ремонт, пофарбування парканів та огорож на всіх прибудинкових територіях.

– проведено прокладання 124 м.п. тротуарних доріжок на трьох прибудинкових територіях.

– проведено укладання 130 м.п. відмостки навколо житлових будинків.

– за фінансування Овруцької міської ради було проведено укладання асфальтного покриття на прибудинкових територіях по вул.. І Богуна.

– проведено улаштування дорожніх знаків «Житлова зона» та лежачих поліцейських на прибудинкових територіях міста.

– у двох будинках в під’їздах встановлені нові поштові ящики(близько 120 шт.)

– у 6 житлових будинках замінено металеві люки виходу на кришу.

– проведено поточний ремонт димарів на 11 житлових будинках(це близько 60 коминів).

– проведено ремонт вітрових вікон під’їздів житлових будинків.

– у 11 будинках здійснено прибирання підвальних приміщень.

– з метою забезпечення чистоти на прибудинкових територіях підприємством було виготовлено та встановлено сміттєві урни біля 8-ох багатоквартирних будинках.

– виконано ремонти електричних щитових у восьми будинках.

– проведено ремонт та пофарбування всіх дитячих майданчиків на прибудинкових територіях.

– здійснюється на постійній основі відлов безпритульних собак по місту та проводиться їх стерилізація і утримання в притулку тимчасового тримання.

– в літній період проводяться роботи по скошуванню трави на прибудинкових територіях міста.

– в період пандемії на постійній основі проводиться хлорування під’їздів багатоквартирних будинків.

–  проводиться кронування дерев.

Підприємство постійно шукає шляхи покращення якості обслуговування населення та щоденно виконує великий комплекс робіт з утримання багатоквартирних будинків

Також підприємством додатково за 2020 рік виконано робіт та надано послуг Відділу ЖКГ та благоустрою міської ради та Овруцькій міській раді на загальну суму – 404247,68 грн., в тому числі:

  • Поточний ремонт адмінприміщення – на 30898,94 грн.
  • Поточний ремонт будинку в с. Нагоряни – на 6843,23 грн.
  • Поточний ремонт сміттєвих баків та конструкцій для велосипедів біля будівлі ЦНАП – на 5031,18 грн.
  • Прибирання вулиць, тротуарів, проїздів, парків, скверів – на суму 178127,57 грн.
  • З відлову собак та витрати по укладених договорах про проведення відлову, стерилізації та вакцинації – 56542,53 грн.
  • Поточний ремонт притулку для собак – на 15817,26 грн.
  • Послуг з обслуговування тимчасового притулку для тварин – на 32813,76 грн.
  • Поточний ремонт водопроводу по вул. Героїв Майдану, 48 – на 14199,30 грн.
  • Поточний ремонт водопровідної мережі по вул. Героїв Майдану, 46 – на 10799,27 грн.
  • Поточний ремонт водопровідної мережі по вул. М. Ващука, 5/1 – на 29347,01 грн.
  • Поточний ремонт водопровідної мережі будинку № 55 по вул.. Г. Майдану – на 4371,18 грн.
  • Поточний ремонт покрівлі будівлі ЦНАПу по вул.. Г. Майдану, 21 – на 417,85 грн.
  • Послуг з встановлення паркану по вул.. Древлянській, 1 – на 19038,60 грн.

Реконструкцію закладу дошкільної освіти № 2 під соціальний багатоквартирний будинок по вул. Відродження, 11 виконано на 1279820,61 грн.

Надано послуг з видачі актів та перевірки ДВК (83 шт.) на суму – 30597,36 грн.

Відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради надано послуг – на 14398,76 грн., в тому числі: автотранспортних послуг – на 2106,88 грн., а також послуг з поточного ремонту покрівлі в с. Лукишки – на 2098,77 грн., СК с. Поліське – на 7587,44 грн., СК с. Велика Фосня – на 1191,70 грн., Піщаницького СБК – на 936,66 грн., автотранспортних послуг та послуг з ремонту покрівлі Овруцького закладу дошкільної освіти № 10 – на 477,31 грн.

Овруцькій гімназії надано послуг з поточного ремонту приміщень – на 24802,80 грн.

КНП «Овруцький ЦПМСД» надано послуг з поточного ремонту даху ФП в с. М.Хайча – на 9465,58 грн.

КНП «Овруцькій міській лікарні» надано послуг з поточного ремонту водопровідної мережі – на 20025,07 грн.

КП «Овруч» надано послуг з оренди АГП – на 28897,30 грн. та послуг з поточного ремонту пам’ятника на військовому кладовищі – на 1897,19 грн.

ТОВ «Порттрансбуд» надано автотранспортних послуг та проведення робіт з благоустрою – на 2399,32 грн.

Комунальним підприємством «Відродження» відшкодовано за опалення частини приміщення – 1942,36 грн.

Підприємством надано автотранспортних послуг – на 40652,37 грн.:

ОЗО «Овруцький ЗЗСО № 3» – на 528,35 грн.

Овруцькій ДЮСШ – на 586,51 грн.

КП ТРК «Мрія» – на 705,82 грн.

КП «Відродження» – на 14046,79 грн.

ТОВ «Термоуніверсал» – на 5646,53 грн.

ТОВ «ВКФ «ДНІПРОДОМНОРЕМОНТ» – на 2306,16 грн.

ТОВ «ЕНЕРГО ЛАЙН» – на 11166,18 грн.

ДП «Овруцьке лісове господарство» – на 3380,45 грн.

КП «Комунальник» Народицької селищної ради – на 2285,58 грн.

Мешканцями будинку в с. Норинськ відшкодовано за встановлення та заміну вікон і дверей – 1420 грн.

Всього додатково, окрім основної діяльності, надано послуг – на 1860566,40 грн. з ПДВ за період з початку року.

Заборгованості за електроенергію  станом на 31.12.2020 року підприємство не мало.

Всього за 2020 рік використано 128981 кВт/год електроенергії, що на 15896 кВт/год менше, ніж за аналогічний період минулого року (за минулий рік використано 144877  кВт/год)  на загальну суму  207,6 тис. грн. з ПДВ.

Протягом звітного періоду вартість електроенергії  не змінювалась і складала – 1,68 грн./кВт/год.

Проте основними проблемними питаннями, які потребують вирішення в довгострковому перспективному плані, є: незадовільний загально-технічний стан житлового фонду, що визначається станом внутрішньобудинкових мереж, дахів, покрівель житлових будинків, балконних плит, фасадів, застарілість обладнання, вік будинків, необхідність проведення капітальних ремонтів у будинках, зношеність внутрішньобудинкових водопровідних та каналізаційних мереж, основних засобів, невідповідність наявних інфраструктурних потужностей зростаючим вимогам та потребам, підвищення вартості сировини та матеріалів, пального та комплектуючих запчастин, внесення змін до законодавства, підвищення енергоефективності будинків, утеплення будинків, здійснення енергомодернізації та енергоефективних заходів.

Директор КП «Гарне місто»                                                  П. А. Грищенко



  Завантажити документ