Проект рішення “Про зняття з контролю окремих рішень міської ради”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Двадцять п`ята  сесія                                                        VІІ  скликання

Від  14 березня  2019 року    №­­­­­

Про зняття з контролю окремих рішень міської ради

У зв’язку з виконанням намічених завдань та з закінченням термінів виконання, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійних комісій міської ради, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Зняти з контролю наступні рішення міської ради:
  • Від 22.12.2017 року № 150 «Про організацію харчування дітей, учнів 1-11-х класів»;
  • Від 01.02.2018 року № 247 «Про надання співфінансування з міського бюджету на закупівлю шкільних автобусів»;
  • Від 16.02.2018 року № 291 «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2018 рік на території Овруцької ОТГ»;
  • Від 16.02.2018 року № 298 «Про заключення договорів на надання субвенцій з інших бюджетів для Овруцької центральної районної лікарні,затвердження вартості лікування хворих в 2018 році,вартості послуг охорони здоров`я,розрахунку фінансування з інших бюджетів »;
  • Від 30.06.2016 року № 368 «Про відшкодування КП «Комунальник» Овруцької міської ради витрат по капітальному ремонту фасаду житлового будинку»;
  • Від 23.05.2018 року № 488 «Про співфінансування інвестиційних програм і проектів, які пропонуються на фінансування в 2018 році»;
  • Від 09.09.2016 року № 496 «Про співфінансування інвестиційних програм і проектів, які пропонуються на фінансування з державного фонду регіонального розвитку у 2016 році»;
  • Від 09.09.2016 року № 497 «Про співфінасування доріг місцевого значення»;
  • Від 23.05.2018 року № 551 «Про надання дозволу міському голові на підписання договору»;
  • Від 14.06.2018 року № 561 «Про фінансовий стан Овруцької ЦРЛ»;
  • Від 31.01.2017 року № 708 «Про внесення змін до рішення сімнадцятої сесії VII скликання Овруцької міської ради від 25.08.2016 року №445»;
  • Від 02.03.2017 року № 734 «Про стан вуличного освітлення та освітлення в багатоповерхових будинках (під`їздах, підвальних приміщеннях) та прибудинкової території з метою проведення заходів з енергозбереження та удосконалення електромережі»;
  • Від 24.03.2017 року № 797 «Про співфінансування інвестиційних програм (проектів) з міського бюджету»;
  • Від 19.05.2017 року № 865 «Про затвердження кошторису витрат на прийом офіційної делегації м.Оберндорф (Німеччина))»;
  • Від 27.06.2017 року № 902 «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2018 рік по м.Овруч»;
  • Від 20.12.2018 року № 975 «Про розподіл додаткової дотації»;
  • Від 07.12.2018 року № 921 «Про затвердження Переліку проектів,які будуть реалізовуватися за рахунок субвенцій з держ.бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури ОТГ у 2018 році в Овруцькій міській ОТГ»;
  • Від 23.05.2018 року № 531 «Про надання дозволу КНП «Овруцький центр первинної медико-санітарної допомоги» на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для обслуговування амбулаторій загальної практики сімейної медицини»;
  • Від 27.07.2018 року № 638 «Про здійснення бухгалтерського обліку в бюджетних установах»;
  • Від 20.12.2018 року № 992 «Про затвердження актів прийому передачі майна з балансу відділу Житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради в господарське відання та на баланс комунальних підприємств»;
  • Від 15.11.2018 року № 868 «Про надання дозволу Овруцькій центральній районній лікарні на списання майна»;

 

Міський голова                                                                                       І.Я. Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розмір тексту-+=