Рішення №278 виконкому міської ради “Про затвердження нової редакції Положень про конкурси малюнку «Рідне місто моє», сімейного конкурсу «Парад молодих мам», на кращий твір, поему, вірш «Історії древнього Овруча», кулінарної майстерності «Картопляні смаколики» естетичного оформлення «Чудова садиба».”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від 16.08.2018 року                № 278

Про затвердження нової редакції
Положень про конкурси малюнку
«Рідне місто моє», сімейного конкурсу
«Парад молодих мам», на кращий твір,
поему, вірш «Історії древнього Овруча»,
кулінарної майстерності «Картопляні смаколики»

естетичного оформлення «Чудова садиба».

З метою виконання заходів, затверджених рішенням виконкому від 19.07.2018 року № 257 щодо святкування 1072-річчя м.Овруча, керуючись ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Овруцької міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Затвердити Положення про конкурс малюнку «Рідне місто моє» згідно з додатком № 1.
  2. Затвердити Положення про проведення сімейного конкурсу «Парад молодих мам» (найкращий прикрашений дитячий візочок), згідно з додатком №2.
  3. Затвердити Положення про проведення конкурсу на кращий твір, поему, вірш «Історії древнього Овруча» та пісню про Овруччину згідно додатку №3.
  4. Затвердити Положення про міський конкурс кулінарної майстерності «Картопляні смаколики» згідно додатку № 4.
  5. Затвердити Положення про міський конкурс естетичного оформлення «Чудова садиба» згідно додатку № 5.
  6. Оприлюднити умови конкурсів у засобах масової інформації та на офіційному сайті міської ради.
  7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Рибинську Н.М., керуючого справами Чичирко М.В. та начальника загального відділу Редчиць І.С.

Перший заступник міського голови                                       В.М. Гришковець

Д О Д А Т О К № 1

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 16.08.2018 року № 278

ПОЛОЖЕННЯ
про проведення дитячого конкурсу малюнків

«Рідне місто моє»

  1. Загальні положення
    • Міський конкурс дитячих малюнків «Рідне місто моє» (далі – Конкурс) проводиться з метою сприяння творчому й інтелектуальному розвитку дітей та молоді, підтримки розвитку творчих здібностей підростаючого покоління.
    • Організатором Конкурсу є виконавчий комітет Овруцької міської ради.
  • Завдання Конкурсу
    • Сприяння формуванню патріотичного ставлення дітей до своєї рідної громади та Батьківщини;
    • Сприяння вивченню дітьми та підлітками історії, культури та традицій своєї громади, ознайомленню з етапами її розвитку;
    • Надання дітям та підліткам можливості виявити та реалізувати творчі здібності;
    • Популяризація дитячої творчості;
  • Порядок проведення Конкурсу
    • .Конкурс проводиться за умовами, які визначається виконавчим комітетом Овруцької міської ради.
    • У конкурсі беруть участь вихованці та учні загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів Овруцької ОТГ, професійного ліцею. Батьки, вчителі та вихователі можуть надавати ідеї учасникам у розроблені малюнків.
    • Малюнки конкурсу «Рідне місто моє» приймаються навчальним закладом учасника та передаються до виконавчого комітету міської ради до 21 вересня (включно).
    • У Конкурсі беруть участь роботи, що відповідають зазначеним вимогам.
  1. Вимоги до малюнків

4.1  Малюнки повинні бути зробленими власноручно, в будь-якій техніці, розміром формату А3 (297мм х 420мм), наділені характерними, конкретними або стилізованими рисами, відрізнятися різноманітністю, відповідати певній тематиці.

4.2  Юні художники за допомогою фарби, олівця, фломастера тощо мають розповісти про Овруцький край, відобразивши у роботах найулюбленіші куточки, історичні, архітектурні чи природні пам’ятки громади.

4.3  На зворотному боці конкурсної роботи необхідно зазначити українською мовою:

  • назва роботи, техніка виконання;
  • прізвище, повне ім’я та по батькові автора малюнка, його вік (число, місяць та рік народження);
  • домашня адреса;
  • назва навчального закладу, клас;
  • прізвище, ініціали вчителя;
  • контактний телефон.
  1. Підсумки Конкурсу та нагородження переможців

5.1. Переможців конкурсу визначає конкурсна комісія, створена відповідно до даного рішення;

5.2. Роботи, що виконані з порушенням вищенаведених вимог до конкурсних  робіт та учасників конкурсу до розгляду не приймаються;

5.3. Конкурсні роботи оцінюються за критеріями:

  • відповідність роботи теми конкурсу («Рідне місто моє»)
  • індивідуальність виконання, оригінальність (копіювання інших робіт забороняється);
  • якість виконання та охайність.
    • Конкурсні роботи не рецензуються та авторам не повертаються.
    • Серед представлених робіт визначаються переможці, які нагороджуються грамотами та призами.
    • Нагородження переможців відбудеться на площі Свободи в день святкування Дня міста Овруча.
    • Інформацію про участь і переможців конкурсу буде висвітлено на офіційному сайті Овруцької міської ради.

Секретар виконкому                                                               М.В.Чичирко

Д О Д А Т О К № 2

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 16.08.2018 року № 278

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення конкурсу «Парад молодих мам»

  1. Загальні положенн

1.1. Це Положення визначає порядок проведення сімейного конкурсу «Парад молодих мам» (далі Конкурс), умови участі в ньому.

1.2. Сімейний конкурс «Парад молодих мам» носить виключно соціальний характер. Основний захід конкурсу – святкова хода учасників з оформленими дитячими візочками. Під час святкової ходи журі вибирає переможців.

1.2. Комерційні і некомерційні організації, приватні підприємці можуть виступати спонсорами і партнерами Конкурсу, засновувати спеціальні призи за погодженням з Організатором.

  1. Мета проведення Конкурсу

2.1. Формування позитивного образу сім’ї та сімейних відносин у молоді.

2.2.Підвищення престижу сім’ї в молодіжному середовищі.

2.3. Виявлення творчого потенціалу учасників конкурсу.

  1. Організатори

Організатором конкурсу є Міська рада.

  1. Час і місце проведення

Конкурс – парад відбудеться 29 вересня 2018 року на центральній площі міста Овруч в рамках святкування Дня міста. Реєстрація учасників з 10-00 години.

  1. Учасники Конкурсу

5.1. У Конкурсі можуть брати участь мами (батьки та їхні родичі) з дітьми у віці до 4-х років. Присутність у візочку дитини обов’язкова.

5.2. Учасники Конкурсу подають заявку (додаток) до 26 вересня 2018 р. Анкету – заявку необхідно принести (або заповнити на місці) у Овруцьку районну бібліотеку для дітей за адресою: вул. Т. Шевченка, 37 (тел.: 4-26-56) або надіслати ел. Поштою: dut.bibl.ovruch@gmail.com). Відправлення анкети-заявки на участь є згодою учасника з усіма умовами проведення Конкурсу.

  1. Правила участі в Конкурсі

6.1. Учасники Конкурсу можуть використовувати будь-який дитячий візочок (літній або зимовий варіант).

6.2.Участники Конкурсу оформлюють свій візочок, використовуючи будь-які технології, додаткові пристосування та аксесуари, що не заважають руху візочка і не створюють незручності дитині і оточуючим. В оформленні забороняється використання предметів, що колють, відкритого вогню, рідин або інших субстанцій, які не відповідають техніці безпеки проведення громадських заходів.

6.3. Візочок оформляється учасниками Конкурсу заздалегідь за рахунок власних коштів.

6.4. Візочок може бути оформлений таким чином:

– «Найчарівніша і найпривабливіша» (стильний візочок для маленької принцеси).

– «Техно-візочок» (візочок – в образі будь-якого транспортного засобу)

– «Живий світ» (рослинний і тваринний світ – невичерпне джерело натхнення).

– «Візочок-казка» (будь-які казкові та мультиплікаційні образи).

– «Візочок оригінального жанру» (найкреативніші і незвичайні рішення в оформленні візочка).

6.5. Допускається наявність в учасників (батьків та дітей) костюмів (елементів костюму), відповідних тематиці оформлення візочка.

6.6. До  участі в Конкурсі допускаються особи, які подали заявку згідно п. 5.2. цього Положення і пройшли попередню реєстрацію на місці проведення Конкурсу.

6.7.Кожному учаснику Конкурсу при реєстрації в день проведення заходу присвоюється номер. При реєстрації одному з батьків необхідно мати паспорт.

  1. Нагородження переможців Конкурсу

7.1.Участників Конкурсу оцінює журі, що складається з організаторів, спонсорів та партнерів Конкурсу.

7.2. Критерії оцінки:

– Оригінальність ідеї;

– Барвистість оформлення візочка,

– Цілісність, гармонійність створеного образу;

7.3. Нагородження переможців проводиться безпосередньо після закінчення святкової ходи.

7.4.Переможці нагороджуються грамотами та подарунками від організаторів та спонсорів або грошовими винагородами.

7.5.Учасникам, які не стали переможцями, вручаються заохочувальні призи.

  1. Прикінцеві положення.

8.1 Конкурс не є лотереєю або азартною грою.

8.2 Факт участі в Конкурсі має на увазі, що її Учасники погоджуються з тим, що їх персональні дані (імена, прізвища, фотографії та відеокадри дітей в колясках, інтерв’ю та інші матеріали про них) можуть бути використані Організатором в відеосюжеті, слайд-шоу і ЗМІ.

8.3. Організатор не несе відповідальності за здоров’я і безпеку дітей учасників Конкурсу.

8.4. Організатор не несе відповідальності за якість призів і подарунків, наданих спонсорами і партнерами Конкурсу.

8.5. У разі порушення учасником Правил участі в Конкурсі Організатор залишає за собою право прийняти рішення про анулювання результатів Конкурсу.

8.6. Організатор має право змінювати Правила Конкурсу на власний розсуд.

Д О Д А Т О К

Заявка

на участь в сімейному конкурсі «Парад молодих мам»

  1. П.І.Б. учасників (мами, тата дитини) _________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

  1. Назва екіпажу _____________________________________________________

__________________________________________________________________________

  1. Кілька слів про сім’ю (2-3 речення)____________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

  1. Контактна інформація учасника (телефон) ____________________________

__________________________________________________________________________

Дата ___________________      підпис ____________________________

Секретар виконкому                                                               М.В.Чичирко

Д О Д А Т О К № 3

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 16.08.2018 року № 278

Положення
про проведення конкурсу на кращий твір, поему, вірш

«Історії древнього Овруча» та авторську пісню про Овруччину

1. Загальні положення

1.1 Міський конкурс на кращий твір, поему, вірш «Історії древнього Овруча» та пісню про Овруччину (далі – Конкурс) проводиться з метою сприяння творчому й інтелектуальному розвитку дітей та учнівської молоді, підтримки розвитку творчих здібностей підростаючого покоління.

1.2 Конкурс покликаний створити соціальне замовлення на ранню літературну творчість.

1.3 Організатором Конкурсу є виконавчий комітет Овруцької міської ради.

  1. Завдання Конкурсу

2.1. Сприяння формуванню патріотичного ставлення дітей до своєї малої Батьківщини;

2.2 Популяризація дитячої творчості; вивчення та популяризація історичного минулого, духовної та культурної спадщини народу та історії рідного краю.

2.3 Надання дітям та підліткам можливості виявити та реалізувати творчі здібності;

2.4 Пошук літературних і музичних талантів серед дітей.

  1. Порядок проведення Конкурсу

3.1 Конкурс проводиться за умовами, які визначаються виконавчим комітетом Овруцької міської ради.

3.2 У конкурсі беруть участь вихованці та учні загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів міста Овруча та шкіл Овруцької ОТГ, професійного ліцею. Батьки, вчителі та вихователі можуть надавати ідеї творів, поем, віршів.

3.3 Твори, поеми, вірші конкурсу «Історії древнього Овруча» приймаються навчальним закладом учасника та передаються до овруцької центральної районної бібліотеки для дорослих ім. А.С. Малишка до 20 вересня 2018 року(включно).

3.4 У Конкурсі беруть участь роботи, що відповідають встановленим вимогам.

  1. Вимоги до конкурсу. Підсумки та нагородження переможців.

4.1. До участі в конкурсі приймаються прозові та поетичні твори, поеми об’ємом до 3-х сторінок, поетичні доробки та пісні подаються у довільній формі. Конкурс проводиться в один етап. Для оцінки конкурсних робіт формується конкурсна комісія. Переможців Конкурсу визначає конкурсна комісія.

4.2. Конкурсна комісія оцінює роботи, надіслані на Конкурс, за такими критеріями:

  •  оригінальність, креативність;
  •  змістове наповнення та його відповідність тематиці конкурсу;
  •  творче розкриття теми конкурсу;
  •  індивідуальний авторський стиль;
  •  високий художній рівень.

4.3. Переможці конкурсу визначаються в двох вікових категоріях:

– молодша (з 10 до 14 років);

– старша (з 15 до 18 років включно)

в номінаціях:

– «Поезія»

– «Проза»

– «Авторська пісня».

За підсумками конкурсу визначаються  переможці – І, ІІ та ІІІ місце в кожній віковій категорії за трьома номінаціями відповідно.

4.4. Переможці конкурсу будуть нагороджені цінними подарунками та грамотами.

4.5. Термін подання робіт до 26 вересня 2018 року.

  1. Прикінцеві положення.

5.1 Факт участі в Конкурсі має на увазі, що його Учасники погоджуються з тим, що їх персональні дані (імена, прізвища, фотографії та відеокадри та інші матеріали про них) можуть бути використані Організатором в відео сюжетах або ЗМІ .

5.2 Організатор не несе відповідальності за якість призів і подарунків, наданих спонсорами і партнерами Конкурсу.

5.3. В разі порушення учасником Правил участі в Конкурсі Організатор залишає за собою право прийняти рішення про анулювання результатів Конкурсу.

5.4 Конкурсні роботи не рецензуються та авторам не повертаються.

5.5. Організатор має право змінювати Правила Конкурсу на власний розсуд.

Секретар виконкому                                                               М.В.Чичирко

Д О Д А Т О К № 4

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 16.08.2018 року № 278

Положення
про міський конкурс кулінарної майстерності

«Картопляні смаколики»

  1. Загальні положення
    • Це Положення визначає порядок проведення міського конкурсу кулінарної майстерності «Картопляні смаколики» (далі – Конкурс).
    • Організатором Конкурсу є виконавчий комітет міської ради (далі – Організатори). До організації конкурсу можуть долучатись громадські організації Овруцької ОТГ та спонсори.
  1. Мета та завдання Конкурсу:

2.1. Сприяння розкриттю потенціалу традиційної місцевої кухні.

2.2. Створення умов для підвищення туристичної привабливості громади.

2.3. Вдосконалення професійної майстерності, творчого потенціалу любителів кулінарної справи.

  1. Учасники Конкурсу:

3.1. У Конкурсі беруть участь всі зареєстровані учасники.

3.2. На Конкурс учасники пропонують кулінарні страви та кондитерські вироби, з картоплі  для конкурсної дегустації та для продажу гостям.

  1. Організація та проведення конкурсу
    • Конкурс проводиться в день проведення фестивалю «Поліська пані Картопелька».

4.2. Питання, пов’язанні з підготовкою та проведенням Конкурсу вирішуються організаторами. Для підготовки та проведення Конкурсу за спільним рішенням організаторів визначається оргкомітет та складається план організації і проведення конкурсу, визначаються номінації конкурсу.

Оргкомітет формує журі, до складу якого входять технологи з приготування страв та представники громади.

4.3. Організатори створюють необхідні умови для забезпечення порядку проведення, а також сприяють висвітленню проведення Конкурсу у засобах масової інформації.

  1. Умови участі, вимоги, завдання та критерії оцінювання

5.1. На конкурс необхідно подати страву «оригінальна картопляна страва» або» стародавня (забута) страва із картоплі.

Приготовані для конкурсу страви та кулінарні вироби виконуються у вільному стилі.

Учасники презентують конкурсні зразки на спеціально відведеному місці (організаторами надається стіл), використовуючи власні елементи оздоблення (скатертини, атрибути, фірмовий посуд, прикраси тощо).

Витрати на приготування конкурсних завдань здійснюються учасниками конкурсу самостійно та організаторами не покриваються

5.2. Журі оцінює зразки конкурсних страв та кондитерських виробів учасників за наступними критеріями:

  • презентація, привабливість, естетичність, сучасний стиль (1-3 бали);
  • приготування – гармонійність (поєднання продуктів, кольору й запаху) відповідність традиціям, імпровізованість(1-3);
  • наявність легенди пов’язаної з історією виникнення страви(1-3).

6. Підбиття підсумків та заохочення переможців

6.1. Страва, що набрала найбільшу кількість балів визначається як «Картопляні смаколики». Рішення журі є конфіденційним і не підлягає зміні чи оскарженню.

6.2. Переможець конкурсу нагороджується дипломом, грошовим або цінним подарунком.

6.3. Організатори Конкурсу залишають за собою право використовувати «Картопляні смаколики» з метою промоції потенціалу ресторанної та туристичної галузі, та рекомендують її для включення до рекламних буклетів про громаду та туристичних маршрутів.

  • Всі учасники конкурсу відзначаються подяками міського голови.

6.5. Громадські, благодійні та інші організації, меценати мають право встановлювати додаткові призи та премії та відзначати кращих учасників. Для створення призового фонду й проведення заходів з організації Конкурсу можуть використовуватись добровільні внески зацікавлених юридичних та фізичних осіб.

7. Фінансування Конкурсу

7.1. За необхідності фінансові витрати на проведення заходів конкурсу «Картопляні смаколики» проводяться за рахунок коштів бюджету міської ради та інших незаборонених державою джерел фінансування.

Секретар  виконкому                                                                М.В. Чичирко

Д О Д А Т О К № 5

до рішення виконавчого комітету

VII скликання

від 16.08.2018 року № 278

Положення
про міський конкурс естетичного оформлення

«Чудова садиба»

  1. Загальні положення

1.1. Це Положення визначає порядок проведення міського конкурсу естетичного оформлення «Чудова садиба» (далі – Конкурс).

1.2. Організатором Конкурсу є виконавчий комітет Овруцької міської ради (далі – Організатори). До організації конкурсу можуть долучатись громадські організації громади та спонсори.

  1. Мета та завдання Конкурсу:

2.1. Сприяння розкриттю творчого потенціалу гостей фестивалю.

2.2. Створення умов для підвищення туристичної привабливості громади та міста.

2.3. Відтворення та пропагування народних звичаїв, традицій.

2.4. Створення позитивної атмосфери на фестивалі.

  1. Учасники Конкурсу:

3.1. У Конкурсі беруть участь всі зареєстровані учасники.

3.2. На Конкурс учасники презентують свої прикрашені місця – обійстя.

  1. Організація та проведення конкурсу

4.1. Конкурс проводиться в день проведення фестивалю «Поліська пані Картопелька».

4.2. Питання, пов’язанні з підготовкою та проведенням Конкурсу вирішуються організаторами. Для підготовки та проведення Конкурсу за спільним рішенням організаторів визначається оргкомітет та складається план організації і проведення конкурсу, визначаються номінації конкурсу.

Оргкомітет формує журі, до складу якого входять компетентні представники різних організацій та громадськості міста.

4.3. Організатори створюють необхідні умови для забезпечення порядку проведення, а також сприяють висвітленню проведення Конкурсу у засобах масової інформації.

  1. Умови участі, вимоги, завдання та критерії оцінювання

5.1. На конкурс необхідно представити:

– оформлене належним чином місце – обійстя;

Учасники презентують свої обійстя на спеціально відведеному місці, використовуючи власні елементи оздоблення (скатертини, атрибути, фірмовий посуд, прикраси тощо).

Витрати на приготування конкурсних завдань здійснюються учасниками конкурсу самостійно та організаторами не покриваються.

5.2. Журі оцінює оформлені місця за наступними критеріями:

  • презентація, привабливість, естетичність, сучасний стиль (1-3 бали);
  • наявність страв із картоплі(1-3).
  • забезпечення відповідним одягом (1-3).
  • креативність (1-3)

6. Підбиття підсумків та заохочення переможців

6.1. Обійстя, що набрало найбільшу кількість балів визначається як «Чудова садиба». Рішення журі є конфіденційним і не підлягає зміні чи оскарженню.

6.2. Переможець конкурсу нагороджується дипломом, грошовим або цінним подарунком.

6.3. Організатори Конкурсу залишають за собою право використовувати «Чудову садибу» з метою промоції та рекомендують її для включення до рекламних буклетів про громаду та туристичних маршрутів.

6.4. Громадські, благодійні та інші організації, меценати мають право встановлювати додаткові призи та премії та відзначати кращих учасників. Для створення призового фонду й проведення заходів з організації Конкурсу можуть використовуватись добровільні внески зацікавлених юридичних та фізичних осіб.

  1. Фінансування Конкурсу

7.1. За необхідності фінансові витрати на проведення заходів конкурсу «Чудова садиба» проводяться за рахунок коштів бюджету міської ради та інших незаборонених державою  джерел фінансування.

Секретар  виконкому                                                                М.В. Чичирко



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *