Проект рішення виконкому “Про стан роботи по розгляду звернень громадян за І квартал 2018 року”

ПРОЕКТ

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  24.04.2018 року         №

Про стан роботи по розгляду звернень

громадян за І квартал 2018 року

Заслухавши інформацію головного спеціаліста загального відділу Корчемної Ю.М. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за І квартал 2018 року виконком міської ради відмічає, що по даному питанню проводилась відповідна робота.

У відповідності до Закону України «Про звернення громадян» загальним відділом міської ради здійснюється реєстрація, своєчасне направлення до виконавців та розгляд звернень громадян. Дотримуються вимоги Закону України «Про звернення громадян» та інструкції з діловодства.

Проводиться особистий прийом громадян міським головою та його заступниками. За результатами роботи за І квартал 2018 року рік надано статистичний звіт до Овруцької райдержадміністрації.

Протягом І кварталу 2018 року до Овруцької міської ради від мешканців об’єднаної територіальної громади та громадян інших населених пунктів України, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло та розглянуто 770 звернень громадян, що на 363 більше, ніж у звітному періоді 2017 року. Збільшення звернень громадян пояснюється тим, що у зв’язку із об’єднанням територіальної громади збільшилась кількість звернень жителів старостинських округів Овруцької міської  ради.

Серед загальної кількості звернень 27 колективних, що на 18 більше ніж у минулому році. Повторних звернень за звітний період не надходило.

За результатами розгляду 699 звернень вирішено позитивно, що складає 91 % від всіх звернень, 45-ти заявникам (6%) відмовлено в задоволенні їхніх звернень, 3 звернення (0,4%) надіслані за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», решта звернень, які надійшли нещодавно знаходяться на виконанні у посадових осіб міської ради та керівників комунальних підприємств.

За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушили 813 питань.

Найбільше у своїх зверненнях громадяни порушували такі питання:

  • комунального господарства – 87, що на 25 більше ніж у минулому році;
  • аграрної політики та земельних відносин – 119, що на 38 більше ніж за перше квартал минулого року.

– Питання соціального захисту порушувались 229 разів, що на 140 більше, ніж у І кварталі минулого року. Загальна сума наданої допомоги складає 207 тисяч гривень.

– Питання житлової політики у своїх зверненнях громадяни порушували 43 рази,

– питання державного будівництва та адміністративно-територіального устрою – 3, транспорту і зв’язку – 8,

– праці і заробітної плати – 22 рази.

Серед звернень, які направлялись до комунальних підприємств міської ради порушувались питання знесення та обрізання гілок дерев, електрифікації житлових масивів, покращення та ремонт водопостачання та водовідведення, благоустрою міста та сіл Овруцької ОТГ, стерилізації бездомних собак.

Окрім того, звернення розглядались посадовими особами та відділами міської ради. І заступником міського голови Гришковцем В.М. протягом І кварталу 2018 року було розглянуто 42 звернення громадян, заступником міського голови з фінансово-економічних питань Рибинською Н.М. – 13 звернень, керуючим справами Чичирком М.В. – 45, секретарем міської ради Дєдух І.М. – 141 звернення, відділом архітектури, містобудування та земельних ресурсів – 144 звернення, начальником сектору соціального захисту населення Савчук М.Б. – 85 звернень, відділом муніципальної поліції – 84 звернення, відділом бухгалтерського обліку та консолідованої звітності – 14 звернень,  загальним відділом – 21 звернення, відділом комунальної власності – 43 звернення, юридичним відділом – 20 звернень, відділом кадрів – 14 звернень, відділом економічного розвитку та залучення інвестицій – 10 звернень, фінансовим відділом – 1 звернення громадян.

Всі звернення які надійшли до Овруцької міської ради розглянуті, взяті до уваги, на них надані відповіді, роз’яснення та знаходяться на постійному контролі.

З метою покращення роботи із зверненнями громадян у виконкомі Овруцької міської ради, керуючись ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію головного спеціаліста загального відділу Корчемної Ю.М. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за І квартал 2018 року взяти до відома.
  2. Керівникам підприємств, установ, організацій міста, посадовим особам виконкому міської ради, директорам комунальних підприємств Овруцької міської ради Латашу О.А., Сергійчуку О.А., Грищенку П.А.:
    • Забезпечити належну реєстрацію та дотримання термінів розгляду звернень громадян, забезпечити вирішення піднятих у зверненнях питань по суті та їх обов’язкове виконання.
    • Покращити якість виконання звернень та правильність підготовки відповідей заявникам.
  1. Заступникам міського голови, секретарю міської ради, керуючому справами, начальникам відділів виконкому міської ради:

3.1.       Щоквартально проводити аналіз звернень  громадян, які надійшли їм на виконання та доповідати про хід їх виконання на апаратних нарадах та засіданнях виконкому міської ради.

3.2.       Здійснювати постійний контроль за об’єктивним, всебічним та вчасним вирішенням питань, піднятих у зверненнях громадян, що надійшли до виконкому міської ради.

  1. Начальнику загального відділу Редчиць І.С. та провідному спеціалісту Кондрашовій Г.С. забезпечувати систематичне розміщення на сайті міської ради інформації щодо організації в міській раді роботи зі зверненнями громадян.
  2. Керівникам комунальних підприємств міської ради провести аналіз звернень, які надійшли за І квартал 2018 року та спланувати на ІІ-ІV квартал 2018 року виконання заходів щодо видалення та обрізки зелених насаджень, покращення якості водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів житлових будинків.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому міської ради Чичирка М.В.

Міський голова                                                                                   І.Я. Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *