ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА про результати фінансової та господарської діяльності та виконання фінансового плану за 2017 рік, а також план виконання робіт на 2018 рік КП «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
про результати фінансової та господарської діяльності та
виконання фінансового плану за 2017 рік,
а також план виконання робіт на 2018 рік
КП «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області

За  2017 рік підприємством проведено значні обсяги робіт, що проявляється у зменшенні скарг та нарікань від мешканців міста.

Для належного дотримання норм благоустрою, послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій надаються постійно. Проводиться прибирання прибудинкових територій, вивезення сміття проводиться відповідно до затверджених графіків, виконується усунення недоліків та пошкоджень, аварійних ситуацій за зверненнями та заявами громадян, виконуються ремонти конструктивних елементів споруд. З початку року виконані значні обсяги робіт, як за рахунок коштів міської ради, так і за рахунок власних коштів та сил підприємства.

За 2017 рік виконано робіт та надано послуг за рахунок коштів міської ради на загальну суму – 204839 грн., в тому числі:

Прибирання вулиць, тротуарів, проїздів, парків, скверів – на суму 68699 грн.

Проведено поточний ремонт внутрішньобудинкових водопровідних мереж – на суму – 53105 грн., в тому числі:

по вул.. Г. Майдану, 48-а – на суму 13572 грн.

по вул.. Т. Шевченка, 44 – на суму 9411 тис. грн..

по вул.. І. Богуна, 71 – на суму 5503 грн.

по вул.. Б. Хмельницького, 41 – на суму 4457 грн.

по вул.. Б. Хмельницького, 11 – на суму 12424 грн.

по вул.. Відродження, 33 – на суму 7738 грн. (відшкодування за придбані матеріали).

Виконано роботи по відновленню кам’яного паркану на військовому кладовищі по вул. Танкістів у серпні 2017 року на суму – 14122 грн.

Надано послуг з відлову собак на суму – 13882 грн., у тому числі – 11727 грн. у березні та 2155 грн. у грудні 2017 року.

Проведено роботи з благоустрою вуличних територій – на суму 30936 грн., у тому числі:

вздовж вул.. Київської, 70-а – 1808 грн.,

вздовж вул. Древлянської, 2 – 1958 грн.,

вздовж вул.. Древлянської, 1 – 3798 грн.,

вздовж вул.. Б. Хмельницького, 62 – 3063 грн.,

вздовж вул.. Відродження, 29 – 1421 грн.,

вздовж вуличної території біля будинку Т. Шевченка, 98/11 – 16405 грн.,

вздовж вуличної території по вул. Г.Майдану, 55 – 2483 грн.

Встановлено електролічильники та комплектуючі до них, зокрема, ящиків під електролічильники, автоматичні вимикачі, LED-лампи, прокладання кабелю в під’їздах, за адресами – вул.. І. Франка, 4, Київська, 68, Т. Шевченка, 71, М. Ващука, 5, Б. Хмельницького, 55, 57, 80, 82, 86, 88 – на суму 14625 грн.

Замінено лічильники – на загальну суму 4364 грн., в тому числі:

  • по вул.. Древлянській, 1 – на 1045 грн.,
  • по вул.. Древлянській, 12 – на 861 грн.,
  • по вул.. Героїв Майдану, 55 – на 2458 грн.

Поточний ремонт освітлення проведено на суму – 5106 грн., в тому числі:

  • по вул.. Древлянській, 12 – на 603 грн.,
  • по вул.. Київській, 62 – на 789 грн.,
  • по вул.. М. Ващука, 5 – на 3714 грн.

Встановлення електролічильників та комплектуючих до них дало змогу підприємству значно зекономити витрати електроенергії по будинках, в яких раніше не були встановлені ці лічильники обліку електричної енергії. Для порівняння, зазначимо, що у 2016 році по житловому фонду було використано – 393447 кВт/год, тоді, як у 2017 році – 309346 кВт/год. Зменшення споживання електроенергії складає близько 20 %.

З ПП «Виробнича компанія «Металіст» укладено прямий договір на поставку № 22 від 20.06.2017 р. металевих дверей із фінансуванням – 50 % за рахунок коштів міської ради і 50 % за рахунок коштів споживачів. Нові металеві двері встановлювалися за заявами мешканці і у 2017 році працівниками підприємства встановлено 21 дверний блок за наступними адресами:

Героїв Майдану, 46 (2-й під’їзд), Київська, 70-а (2-й під’їзд), Київська, 78-а (2-й під’їзд), М. Ващука, 3 (4-й під’їзд), Т. Шевченка, 42 (1-й під’їзд), Т. Шевченка, 48 (1-й під’їзд), Героїв Майдану, 23 (2-й під’їзд), Героїв Майдану, 25 (2-й під’їзд), Героїв Майдану, 48а (1-й під’їзд), Героїв Майдану, 46 (3-й під’їзд), Героїв Майдану, 50 (2-й і 4-й під’їзд), С. Бандери, 23 (5-й під’їзд), Т. Шевченка, 44 (2-й і 4-й під’їзд), Древлянська, 4 (1-й та 2-й під’їзд), М. Ващука, 3 (5-й і 6-й під’їзд), Б. Хмельницького, 41 (1-й та 2-й під’їзд). Оплачено мешканцями за встановлення 14 блоків на суму – 72274,50 грн. 2 дверних блока встановлено за рахунок коштів підприємства на 7320 грн. Наразі населення багатоповерхових будинків активно звертаються до нашого підприємства для встановлення металевих дверей з кодовим замком.

ТОВ «Аріанда-Полісся» проведено капітальний ремонт покрівлі по пров. Стадіонний, 1 та майже виконані роботи по вул. Відродження, 27.

КП «Гарне місто» Овруцької міської ради  з метою економії електроенергії були замінені звичайні лампи на енергозберігаючі, встановлено більше сотні світлодіодних світильників і 20 сутінкових датчиків (датчик освітлення).

Підприємство встановило та замінило 19 електролічильників, спільно з Овруцьким РЕМ замінено розподільчу електричну мережу від вводу в будинок та встановлено автоматичні вимикачі по пров. Стадіонному 1. Також, на виконання приписів Овруцького РЕМ встановлено більш 120 автоматичних вимикачів в багатоповерхових будинках та проведено комплекс робіт по вимірюванню опор розтікання заземлюючих пристроїв електрощитових в багатоквартирних житлових будинках для подальшого запобігання перепадів напруги. Також встановлено додаткове захисне заземлення у 6 будинках. Підприємством були відремонтовано 16 електрощитових та встановлено 14 ліхтарів дворового типу.

З 01.02.2017 р. діють тарифи затверджені рішення виконкому Овруцької міської ради № 209 від 23.12.2016 р. Проте, у будинках, де були встановлені лічильники обліку електричної енергії (Древлянська, 12, 1, Б. Хмельницького, 55, 57, 80, 82, 86, 88, Героїв Майдану, 55, Франка, 4, Т. Шевченка, 71, Київська, 62, 64, 66, 68) у липні 2017 року було проведено коригування тарифів у бік зменшення, що є великим досягненням нашого підприємства.

У порівнянні з 2016 роком підприємство збільшило об’єм робіт по проведенню ремонтів у під’їздах багатоквартирних будинках майже у двічі, що є теж позитивним результатом для надання населенню належних послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових тариторій.

Для поліпшення внутрішньобудинкових водопровідних мереж підприємством проводились поточні ремонти в 10 будинках, та близько сотні часткових ремонтів в будинках житлового фонду. Також, частково замінено каналізаційні мережі в 27 будинках та  постійно ведуться роботи по прочищенню каналізаційної мережі по багатоповерхових будинках.

КП «Гарне місто» виконало ряд робіт з благоустрою будинків та прибудинкових територій:

  • Проведено роботи по відведенню ливневих вод шляхом влаштування 14 ливнеприймальних колодязів та прочищено 4 колодязі і 7 ливневоприймачів;
  • Відремонтовано 31 під’їзд у багатоповерхових будинках;
  • Замінено 21 старих вхідних дверей на нові металеві з кодовим замком за дольовою участю мешканців і міської ради;
  • Проведений ремонт ДВК – по вул. І.Богуна 67, 69, Б.Хмельницького 11, 28, Базарна 10/9, Відродження 25, пров. Стадіонний 1, 2, 3, 4 та постійно ведуться роботи по прочищенню димових і вентиляційних каналів по багатоповерхових будинках та здійснюється їх огляд;
  • Частково відремонтовано 37 покрівель та 12 балконів;
  • Встановлено 20 стійок для сушіння білизни та 14 для вибивання килимів;
  • Установлено близько 50 дощок для оголошень на під’їздах будинків;
  • Підрізано 67 дерев та зрізано – 43;
  • Висаджено дерева по всіх прибудинкових територіях;
  • Підсипано  щебенем 13 прибудинкових  територій та відокремлено проїзд до будинку 63 по вул. Героїв Майдану;
  • Постійно проводяться рейди по відлову безпритульних собак з метою їх стерилізації у ветеринарній лікарні;
  • Виготовлено та встановлено 6 садових лавок зі спинками та 26 садових лавок;
  • Пофарбовано 56 садових лавок;
  • Встановлено та пофарбовано 11 садових столів;
  • Пофарбовано дитячі майданчики по всьому житловому фонду;
  • Виготовлено, встановлено та пофарбовано 20 дитячих пісочниць;
  • Підсипано піскову суміш у дитячі пісочниці по всьому житловому фонду;
  • Виготовлено та встановлено дерев’яний паркан  біля 11 будинків та проведено поточний ремонт паркану біля будинку 88 по вул. Т.Шевченка;
  • Встановлено бордюри біля 4 будинків;
  • Постійно проводилось скошування трави по всій прибудинковій території;
  • Побудовано автомобільну стоянку біля будинку по вул. Київська 76, 80 та відновлено автостоянку по вул. Б.Хмельницького 26А, 32 та розширено біля будинку по вул. Київській 72;
  • Відремонтовано 12 відмосток навколо багатоповерхових будинків по вул. Б.Хмельницького буд. № 54,56,70, вул. І.Богуна буд. № 69,71,73, Героїв Майдану № 48а, Древлянська № 1, Т.Шевченка № 64, 88, та частково відновлено біля будинку І.Богуна 67 і пров. Стадіонному 2;
  • Відремонтовано всі слухові вікна та встановлено пружини на двері під’їздів у багатоквартирних будинках;
  • Встановили 19 козирків над входами в під’їзди будинків по вул. Київській, Т.Шевченка, пров. Стадіонному;
  • Виконано комплекс заходів по утеплення труб водогінно-каналізаційних мереж, слухових вікон та підвальних приміщень у житлових багатоквартирних будинках;
  • Відремонтовано водостічну трубу та відремонтовано паркан біля будинку № 88 по вул. Т.Шевченка;
  • Встановлено 6 перил на першому поверсі під’їздів будинків для людей з обмеженими можливостями;
  • Прибрано прибудинкові території будинків від листя;
  • Ліквідовано пориви центральної водогінної мережі будинку № 48-а по вул. Героїв Майдану, буд. № 42, 88, 126 по вул. Т.Шевченка та буд. № 10, 76 по вул. Київській;
  • Виконано частковий ремонт покрівлі школи в селі В. Хайча;
  • Відремонтовано покрівлю амбулаторії та обрізано дерева біля неї у селі Піщаниця;
  • Відремонтовано громадську вбиральню в селі Слобода-Шоломківська;
  • Відремонтовано покрівлю будинку по вул. Робітнича, 14 (замінено примикання до димарів) в селі Норинськ.

Двірниками підприємства постійно проводиться прибирання додаткової території міста для забезпечення належного утримання території в зимовий період двірників підприємства забезпечено піщаною сумішшю та іншим необхідним інвентарем та обладнанням.

Підприємству була надано допомогу у вигляді 95 банок фарби, дошки 50х4м-8 м3, дошки 25х 4м – 7 м3 та 20 пісочниць, всі матеріали були використані на виконання робіт з благоустрою.

За  2017 рік  в цілому по підприємству надано послуг та отримано доходів на загальну суму – 5 млн. 845 тис. грн., в тому числі чистий дохід від реалізації продукції, товарів, робіт і послуг склав – 5 млн. 666 тис. 800 грн., інші доходи – 178 тис. 200 грн.

При цьому витрати понесені підприємством склали – 5 млн. 622 тис. 800 грн., в тому числі собівартість реалізованої продукції, наданих послуг – 4 млн. 704 тис. 400 грн., інші операційні витрати – 918 тис. 400 грн. (відповідно до Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва).

За звітний період отримано доходів , як зазначалося вище, у розмірі 5 млн. 845 тис. грн., у тому числі від надання послуг населенню – 2 млн. 888 тис. 100 грн., пільги – 634 тис. 300 грн., субсидії – 1 млн. 546 тис. 700 грн., доходи від оренди нежитлових приміщень склали – 204 тис. 540 грн.., обслуговування нежитлових приміщень за співучасть в утриманні будинків – 111 тис. 542 грн., відшкодування витрат на заробітну плату водія транспортного засобу від КП «Овруч» – 11 тис. 777 грн.., інші доходи – 448 тис. 005 грн., в тому числі доходи, отримані від міської ради за надані послуги та виконані роботи – 204,8 тис. грн.

На рис. 1 наведено структуру доходів КП «Гарне місто» за 2017 рік.

Рис. 1. Структура доходів КП «Гарне місто» Овруцької міської ради

За звітний період отримано прибуток у розмірі – 222 тис. 200 грн. Рівень рентабельності господарської діяльності підприємства склав 3,95 %.

Відповідно підприємством понесені витрати, як уже зазначалося, на загальну суму – 5 млн. 622 тис. 800 грн. Більш детально витрати понесені підприємством наведено нижче.

Собівартість реалізованої продукції, наданих послуг складає – 4 млн. 704 тис. 400 грн.. і включає наступні витрати:

Заробітна плата з нарахуваннями – 2 млн. 75 тис. 100 грн., в тому числі заробітна плата – 1 млн. 701 тис. грн., нарахування – 374 тис. 100 грн.., резерв відпусток – 166 тис. 900 грн., амортизація – 78 тис. 400 грн., електроенергія – 485 тис. 500 грн., паливо-мастильні матеріали – 190 тис. 700 грн., мшп – 42 тис. 100 грн., сировина, матеріали – 375 тис. 400 грн., вивезення побутових відходів – 692 тис. 300 грн., інші прямі витрати – 52 тис. 100 грн. (відрядження робочі – 0,5 тис. грн.. послуги РЕМ, Обленерго – 8,4 тис. грн., оголошення в газеті – 2,5 тис. грн., діагностика автомобіля – 3,8 тис. грн., ТОВ «Проба», перевірка укрметртесту – 0,6 тис. грн., доставка товарів – 2,1 тис. грн., спецхарчування (молоко) – 17,7 тис. грн., страхування автомобіля – 1,2 тис. грн., податок на землю – 1,7 тис. грн., «Житомирський ОЛЦ МОЗ України»   – 4,4 тис. грн., ТОВ «Райагропроменерго» – 7,8 тис. грн., Компанія ЛВ – 1,4 тис. грн.), загальновиробничі витрати – 339,3 тис. грн., інші витрати – 206,6 тис. грн. (заробітна плата з нарахуваннями – 70,4 тис. грн., сировина, матеріали – 116,3 тис. грн., паливо – 0,6 тис. грн., ФОП Ожик – 7,7 тис. грн., Ветлікарня – 3,2 тис. грн., ПП «Земля Поліського краю» за виготовлення експертної оцінки – 1,5 тис. грн.., за виготовлення дверей – 6,9 тис. грн.).

Загальновиробничі витрати входять у виробничу собівартість і складають – 339,3 тис. грн.:

Заробітна плата з нарахуваннями – 273,5 тис. грн., в тому числі заробітна плата – 224,2 тис. грн., нарахування – 49,3 тис. грн., резерв відпусток – 19,4 тис. грн., відрядження – 1,7 тис. грн., навчання з охорони праці – 41,4 тис. грн., сировина, матеріали – 3,3 тис. грн.

Інші операційні витрати складають – 918,4 тис. грн. і включають: адміністративні витрати, витрати на збут та інші витрати.

Адміністративні витрати – 452,7 тис. грн.:

Заробітну плату з нарахуваннями – 357,1 тис. грн., в тому числі заробітна плата – 305,8 тис. грн., нарахування – 51,3 тис. грн., резерв відпусток – 26,2 тис. грн., амортизація – 3,5 тис. грн., електроенергія – 29,6 тис. грн., послуги банків – 8,3 тис. грн., канцтовари – 16,8 тис. грн., послуги зв’язку – 1,0 тис. грн., відрядження – 4,8 тис. грн., електронні ключі – 0,3 тис. грн., «Ком-Сервіс» – 0,8 тис. грн., періодичні видання – 2,1 тис. грн., послуги відкриття рахунку, реєстрації – 0,7 тис. грн., послуги сторонніх організацій (Укрпошта, ФОП Савицький) – 1,5 тис. грн.

Витрати на збут – складають 62,2 тис. грн. та включають:

Заробітну плату з нарахуваннями – 46,2 тис. грн., в тому числі заробітна плата – 37,9 тис. грн., нарахування – 8,3 тис. грн., резерв відпусток – 2,3 тис. грн., програма «Логік-Ленд» –  10,8 тис. грн., тех. обслуговування РРО – 2,2 тис. грн., матеріали – 0,7 тис. грн.

Інші витрати – 403,5 тис. грн.:

Єдиний податок – 249,7 тис. грн., інші витрати – 153,8 тис. грн., що включають: амортизація – 1,0 тис. грн., матеріали – 3,2 тис. грн., заробітна плата – 61,0 тис. грн., нарахування – 15,9 тис. грн., вихідна допомога – 4,7  тис. грн., матеріальна допомога – 8,2 тис. грн., за виготовлення проекту МПП «Вулкан»– 8,0 тис. грн., ФОП Кушнерчук – 22,5 тис. грн., ПДФО та військ. збір – 8,8 тис. грн., ОКП «Обласний учбово-курсовий комбінат ЖКУ» – 1,2 тис. грн., Овруцька ЦРЛ (за медогляд) – 1,0 тис. грн., пені, штрафи – 18,3 тис. грн.

Середньооблікова чисельність працівників за рік склала 57 осіб. Фонд оплати праці штатних працівників склав – 2 млн. 490 тис. 200 грн. Середньомісячна заробітна плата штатних працівників за рік склала – 3640 грн. з нарахуваннями.

Фактична собівартість послуг за аналізований період – 2,29 грн./м. кв.

Рівень відшкодування на 01.01.2018 року середньозваженими тарифами собівартості складає – 90,29 %. Рівень відшкодування доходами витрат складає – 100,0 %.

Заборгованість за електроенергію  станом на 01.01.2017 року склала – 47,4 тис. грн.

Всього за рік використано 309346 кВт електроенергії на загальну суму 485,5 тис. грн.. з ПДВ (розшифровка помісячно додається).

З початку року у березні вартість електроенергії підвищилась – на 30 % – з 1,29 грн./кВт/год. до 1,68 грн./кВт/год.

Встановлення мінімальної заробітної плати у розмірі – 3200 грн. з 01.01.2017 р. та прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» № 1774-19 від 06.12.2016 р. спричинило зрівняння в заробітній платі між працівниками різних розрядів робітничих спеціальностей. З 01 вересня 2017 року на підприємстві збільшено посадові оклади та тарифні ставки робітників, що дало змогу на деякий час регулювати оплату праці з метою диференціації міжпосадових розрядів працівників.

З 1 січня зросла мінімальна зарплата та прожитковий мінімум. Підвищення мінімальної зарплати в Україні з 1 січня 2018 року складає – 16,3% – до 3723 грн. на місяць (у 2016 році – 3200 грн.). При цьому підвищення прожиткового мінімуму для працездатних осіб складає 10,1 % – з 1600 грн. на початок 2017 року до 1762 грн. з 01.01.2018 р. У зв’язку із зазначеними факторами, існує необхідність перегляду діючих тарифних ставок та посадових окладів.

Кредиторська заборгованість підприємства складає: 863,9 тис. грн., в тому числі кредиторська заборгованість за товари, роботи, послуги – 488,9 тис. грн., за розрахунками з бюджетом – 72,6 тис. грн., за розрахунками зі страхування – 24,9 тис. грн., за розрахунками з оплати праці – 101,2 тис. грн., доходи майбутніх періодів – 100,3 тис. грн., інші поточні зобов’язання – 76,0 тис. грн.

Дебіторська заборгованість перед підприємством за продукцію, товари роботи, послуги складає – 1194,8 тис. грн., в тому числі: населення – 413,0 тис. грн., пільги – 231,2 тис. грн., субсидії – 459,5 тис. грн., інші споживачі – 91,1 тис. грн. Інша поточна дебіторська заборгованість складає – 77,6 тис. грн.

Завдяки міській раді проведено значну частину поточних ремонтів внутрішньобудинкових водопровідних мереж, поточний ремонт освітлення,  встановлення та заміну електролічильників та комплектуючого обладнання в окремих будинках житлового фонду міста, благоустрій вуличних територій та інші роботи.

Проте основними проблемними питаннями, які неможливо вирішити за такий короткий термін, є: застарілість обладнання, вік будинків, необхідність проведення капітальних ремонтів у будинках, зношеність внутрішньобудинкових водопровідних та каналізаційних мереж, основних засобів, невідповідність наявних інфраструктурних потужностей зростаючим вимогам та потребам, підвищення вартості сировини та матеріалів, пального та комплектуючих запчастин.

Тому пріоритетним для мене, як для керівника підприємства та депутата Овруцької міської об’єднаної територіальної громади є належне надання комунальних послуг та благоустрій нашої громади.

Протягом 2018 року планується виконати наступні роботи:

Січень:

  • Часткова заміна каналізаційної мережі – Ю.Немирича 2а, Б.Хмельницького 26, Київська 80, Т.Шевченка 98/11;
  • Частковий ремонт водопровідної мережі – М.Ващука 5;
  • Встановлення 13 козирків – Стадіонний 1, 2, 3, 4, 5
  • Встановлення 54 енергозберігаючих світильників – Стадіонний 1, 2, 3, 4, 5
  • Ремонт під’їзду №2 – Базарна 10/9;
  • Ремонт під’їзду №3 – Героїв Майдану 50;
  • Встановлення 2 металевих дверей у під’їздах – Г.Майдану 46;
  • Кронування дерев – Б.Хмельницького 55, 56, 57, 88.

Всі вищевказані роботи виконані в повному обсязі.

Лютий:

  • Капітальний ремонт водопровідної мережі – Гетьмана Виговського 44
  • Встановлення 2 металевих дверей у під’їздах – Відродження 17, 25;
  • Заміна водопровідного стояка – Київська 80
  • Кронування дерев – Древлянська 10, 12, Героїв Майдану 48, 48а;
  • Часткова заміна каналізаційної мережі – І.Богуна 71, Б.Хмельницького 28;
  • Встановлення 9 козирків – Відродження 27, 29, 31, 33;
  • Встановлення 107 енергозберігаючих світильників  – Київська 62, 64, 66, 68, 70,70а, 72, 76, 78, 78а, 80.

Березень:

  • Встановлення 8 козирків – Київська 62, 64, 66, 68;
  • Реконструкція вуличного освітлення – Т.Шевченка 126, М.Ващука 3, 5;
  • Капітальний ремонт водопровідної мережі – Героїв Майдану 25а;
  • Ремонт під’їзду – Т.Шевченка 71 під.1, І.Богуна 73 під.2;
  • Кронування дерев – Відродження 29, 31;
  • Встановлення 2 металевих дверей у під’їздах – Героїв Майдану 27, 50 ;
  • Приведення у відповідність прибудинкової території шляхом ремонту лавок для сидіння біля під’їздів (стійки для сушіння білизни та килимів);
  • Ремонт ДВК.

Квітень:

  • Поточний ремонт покрівлі – Київська 80, Стадіонний 2, 3;
  • Заміна внутрішньобудинкового розподільчого водопроводу – М.Ващука 5/1;
  • Встановлення енергозберігаючих  світильників  – Т.Шевченка 126, Базарна 10/9, Б.Хмельницького 11;
  • Заміна лічильників електроенергії;
  • Ремонт під’їзду №1, №2 – Древлянська 8;
  • Ремонт під’їзду №2 – Героїв Майдану 27;
  • Ремонт козирків – Т.Шевченка 64, Відродження 1;
  • Встановлення 2 металевих дверей у під’їздах – Відродження 29, 33;
  • Кронування дерев – Стадіонний 3;
  • Приведення у відповідність прибудинкової території шляхом ремонту лавок для сидіння біля під’їздів (стійки для сушіння білизни та килимів);
  • Влаштування ливневої каналізації – Київська 76.

Травень:

  • Поточний ремонт покрівлі – Київська 70а, 78а, Стадіонний 4, 5;
  • Заміна внутрішньо будинкового розподільчого водопроводу – Б.Хмельницького 32;
  • Встановлення енергозберігаючих  світильників  – М.Ващука 3;
  • Заміна лічильників електроенергії;
  • Ремонт під’їзду – Б.Хмельницького 41;
  • Ремонт козирків – Т.Шевченка 84/2, Київська 78;
  • Встановлення 2 металевих дверей у під’їздах – Б.Хмельницького 41а;
  • Кронування дерев – Стадіонний 5;
  • Приведення у відповідність прибудинкової території шляхом косіння трави на прибудинковій території та інші роботи пов’язані з облаштуванням території;
  • Облаштування автомобільної стоянки – М.Ващука 3;
  • Ремонт ДВК.

Червень:

  • Поточний ремонт покрівлі – Відродження 29, 32, Б.Хмельницького 55, 57, М.Ващука 3;
  • Заміна внутрішньо будинкового розподільчого водопроводу – Київська 12;
  • Заміна лічильників електроенергії;
  • Ремонт під’їзду – Київська 12;
  • Ремонт відмостки;
  • Встановлення металевих дверей у під’їздах;
  • Приведення у відповідність прибудинкової території шляхом косіння трави на прибудинковій території та інші роботи пов’язані з облаштуванням території;
  • Ремонт ДВК.

Липень:

  • Поточний ремонт покрівлі – М.Ващука 5;
  • Заміна внутрішньобудинкового розподільчого водопроводу – Героїв Майдану 48;
  • Заміна лічильників електроенергії;
  • Ремонт під’їзду №1 – Київська 70;
  • Ремонт під’їзду №2– Київська 70а;
  • Встановлення енергозберігаючих  світильників  – Т.Шевченка 98/11;
  • Ремонт балконів;
  • Ремонт відмостки;
  • Встановлення металевих дверей у під’їздах;
  • Приведення у відповідність прибудинкової території шляхом косіння трави на прибудинковій території та інші роботи пов’язані з облаштуванням території;
  • Ремонт ДВК.

Серпень:

  • Поточний ремонт покрівлі – Т.Шевченка 64, 88;
  • Заміна внутрішньобудинкового розподільчого водопроводу – М.Ващука 3;
  • Заміна лічильників електроенергії;
  • Ремонт під’їзду №2– Героїв Майдану 21;
  • Ремонт під’їзду №2– Стадіонний 3;
  • Встановлення енергозберігаючих  світильників ;
  • Ремонт балконів;
  • Ремонт відмостки;
  • Встановлення металевих дверей у під’їздах;
  • Приведення у відповідність прибудинкової території шляхом косіння трави на прибудинковій території та інші роботи пов’язані з облаштуванням території;
  • Ремонт ДВК.

Вересень:

  • Поточний ремонт покрівлі – Відродження 1;
  • Заміна внутрішньобудинкового розподільчого водопроводу;
  • Заміна лічильників електроенергії;
  • Ремонт під’їзду №2– Древлянська 1;
  • Ремонт під’їзду №1– Стадіонний 3;
  • Встановлення енергозберігаючих  світильників ;
  • Ремонт балконів;
  • Ремонт відмостки;
  • Встановлення металевих дверей у під’їздах;
  • Приведення у відповідність прибудинкової території шляхом косіння трави на прибудинковій території та інші роботи пов’язані з облаштуванням території;
  • Ремонт ДВК.

Жовтень:

  • Заміна внутрішньобудинкового розподільчого водопроводу – Київська 78;
  • Заміна лічильників електроенергії;
  • Ремонт під’їзду №1– Древлянська 1;
  • Ремонт під’їзду №1– Стадіонний 1;
  • Встановлення енергозберігаючих  світильників ;
  • Ремонт балконів;
  • Ремонт відмостки;
  • Встановлення металевих дверей у під’їздах;
  • Приведення у відповідність прибудинкової території шляхом косіння трави на прибудинковій території та інші роботи пов’язані з облаштуванням території;
  • Ремонт ДВК.

Листопад:

  • Підготовка до зими (ремонт дверей, слухових вікон та утеплення водопроводів у підвалах);
  • Заміна лічильників електроенергії;
  • Ремонт під’їзду №4– Т.Шевченка 88;
  • Ремонт під’їзду – Т.Шевченка 98/11;
  • Встановлення енергозберігаючих  світильників ;
  • Ремонт відмостки;
  • Встановлення металевих дверей у під’їздах;
  • Приведення у відповідність прибудинкової території шляхом косіння трави на прибудинковій території та інші роботи пов’язані з облаштуванням території;
  • Ремонт ДВК.

Грудень:

  • Підготовка до зими (ремонт дверей, слухових вікон та утеплення водопроводів у підвалах);
  • Заміна лічильників електроенергії;
  • Ремонт під’їзду №1 – Київська 76;
  • Встановлення енергозберігаючих  світильників ;
  • Встановлення металевих дверей у під’їздах;
  • Приведення у відповідність прибудинкової території шляхом косіння трави на прибудинковій території та інші роботи пов’язані з облаштуванням території;
  • Ремонт ДВК.

 Директор КП «Гарне місто»                                                  П. А. Грищенко

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *