Рішення №33 виконкому міської ради “Про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста та території Овруцької ОТГ”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  21.12.2017 року            № 33

Про хід виконання заходів з благоустрою
та поліпшення санітарного стану території міста

та території Овруцької ОТГ

Заслухавши та обговоривши інформацію директорів комунальних підприємств про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста Овруч та інформацію т.в.о старост про виконану роботу на старостинських округах.

Відповідно до п. 2 ч. 2. ст. 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», керуючись п.п. 7 п. «а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію секретаря виконкому міської ради про хід виконання заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою міста Овруч та сторостинських округів, взяти до відома.
  1. Комунальному підприємству «Овруч» Овруцької міської ради:

2.1.     Здійснювати заходи по підрізанню та видаленню дерев згідно актів обстеження зелених насаджень що підлягають видаленню, аварійних дерев та звернень громадян що надходять.

2.2.     Здійснити кронування дерев по вул. Героїв Майдану та Т.Шевченка.

2.3.     Забезпечити прибирання вулиць, тротуарів, парків, скверів міста від снігу.

2.4.     Здійснювати контроль за реєстрацією поховань на кладовищах та прочищати дороги до кладовищ, центрального сміттєзвалища та сміттєвих майданчиків по місту;

2.5.     Вивчити питання зрізання дерев по мікрорайону Кизіли, Гептари та с. Кирдани (сформувати відповідну бригаду).

  1. Комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради:

3.1.   Забезпечити виконання Програми щодо здійснення заходів спрямованих на зменшення захворювання домашніх тварин на сказ у м. Овруч на 2016 – 2018 роки затвердженої рішенням сьомої сесії міської ради VII скликання № 150;

3.2.   Забезпечити належне освітлення прибудинкової території по вул. Б.Хмельницького, 57, Гетьмана Виговського ,68, Металістів, 5, Героїв Майдану, 27, М.Ващука, 3, 5;

3.4.   Провести обстеження прибудинкових територій на предмет аварійних дерев та негайно приступити до їх видалення (Героїв Майдану, 50А, І.Богуна, 68, Древлянська, Б.Хмельницького).

3.5.   Здійснювати контроль за прочисткою прибудинкової території від снігу. Прочищати та підсипати прибудинкову територію до 730.

  1. Комунальному підприємству «Водоканал» Овруцької міської ради:

4.1.   Опрацювати технічне завдання на проектну документацію по відновленню водовідведення по вул. О.Ольжича та Ю.Тютюника;

4.2.   Облаштувати ливнеприймачі по вул. Залізнична та під час танення снігу здійснювати прочистку ливнеприймачів по місту, здійснювати контроль за каналами.

  1. Т.в.о. старостам:

5.1.       Організовувати роботу по кронуванню дерев, видаленню чагарників, кущів що знаходяться на узбіччі доріг державного значення, загального користування в межах старостинського округу.

5.2.       Організовувати питання прочищення доріг, вулиць, провулків від снігу, формувати акти та подання до міської ради з питання заключення договорів по відшкодуванню понесених затрат під час прочищення доріг, під час опадів снігу інформувати відділу муніципальної поліції про стан прочистки доріг цілодобово станом на 800, 1400, 1800

5.3.       Надати дозвіл на зрізання аварійних, фаутних та сухостійних дерев на території кладовищ та опрацьовувати з громадою питання по вирізанню кущів, чагарників та аварійних дерев на кладовищах.

5.4.       Прорахувати огорожі кладовищ по кожному населеному пункту та надати пропозиції на наступний виконком.

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань благоустрою та житлово- комунального господарства та відділу муніципальної поліції виконкому Овруцької міської ради (Башинський В.І.).

Міський голова                                                                                  І.Я. Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *