Урочисте відкриття, після реконструкції, станції Овруч

16 листопада відбулось урочисте відкриття, після реконструкції, станції Овруч, яку прийняв директор Південно-західної залізниці Григорій Бевз.
Овруч, станція 2-го класу, дільнична. Колійний розвиток станції складається із 2-х головних колій, 8-ми приймально-відправних, сортувальної та інших станційних колій (загальна розгорнута протяжність колій-більше 27 км, які з’єднані 63 стрілочними переводами).
До виконання капітального ремонту (технічного переоснащення) колійного розвитку по ст.Овруч експлуатувалося 8-м комплектів стрілочних переводів з порушеннями технічних умов вкладання, 29 стрілочних переводів експлуатувалися на дерев’яних брусах та шпалах (в.т.ч. типу Р-50).
Слід зазначити, що існуюча пасажирська платформа забезпечувала висадку пасажирів не на всій протяжності через наявність в зоні висадки пасажирів стрілочного переводу, а приймально-відправна колія №9 мала корисну довжину менше 850 м.
Крім того, 4 км станційних колій експлуатувалися на дерев’яних шпалах, дефектність яких складала більше 40%.
При цьому 90% колій мали засміченість баласту 50% і більше, а міжколійний простір через накопичення залишків сипучих матеріалів і рослинність не давав можливості безпечно оглядати рухомий склад.
Під час виконання капітального ремонту колійного розвитку (технічного переоснащення) станції Овруч, 28 комплектів стрілочних переводів укладено на залізобетонний брус, 4,0 км колії капітально відремонтовано (вкладено рейко-шпальну решітку на залізобетонних шпалах) та 7,6 км колій виконано середній ремонт з глибоким очищенням щебеню з застосуванням машини РМ-80.
За рахунок вкладання в непарній горловині станції стрілочних переводів на проекті вісі було збільшено встановлену швидкість приймання та відправлення поїздів з 25 км/год. до 40 км-год., а також збільшено корисну довжину приймально-відправних і головних колій.
Шляхом винесення стрілочного переводу № 55 за межі пасажирської платформи, було збільшено на 3 вагони можливість висадки та посадки пасажирів.
Для забезпечення водовідведення було вкладено додатково 210м водовідвідних лотків та 800 м відремонтовано.
З метою організації стабільної роботи станції в зимовий період, було відновлено та відремонтовано 2800м траси пневмообдувки стрілочних переводів.
На 9-ти міжколійних просторах улаштовано безпечні проходи для огляду вагонів.
Проведені роботи дозволять значно розширити можливості станції.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *