Рішення №1063 від 15 вересня 2017 року “Про зміну генерального підрядника по об’єкту Будівництво бюветів у м.Овруч Житомирської області”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Тридцять  третя  сесія                                                                    VІІ скликання

Від  15 вересня 2017 року    № 1063

Про зміну генерального підрядника
по об’єкту Будівництво бюветів

у м.Овруч Житомирської області

З метою забезпечення продовження робіт по об’єкту «Будівництво бюветів у м.Овруч Житомирської області» та у зв’язку з припиненням фінасово-господарської діяльності комунального підприємства «Комунальник» Овруцької міської ради Житомирської області та неможливістю подальшого виконання функцій Генерального підрядника, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських комісій міської ради 13.09.2017 року, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. На залишок невиконаних робіт в межах зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва по об’єкту: «Будівництво бюветів у м.Овруч Житомирської області» призначити Генеральним підрядником комунальне підприємство «Водоканал» Овруцької міської ради Житомирської області.
  2. Дозволити міському голові заключити договір на виконання робіт по по об’єкту: «Будівництво бюветів у м.Овруч Житомирської області» з Комунальним підприємством «Водоканал» Овруцької міської ради Житомирської області в межах зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійно комісію міської ради з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій на в.о. першого заступника міського голови Чичирка М.В. та заступника міського голови з фінансово-економічних питань та залучення інвестицій Рибинську Н.М..

Міський голова                                                                                   І.Я.Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *