Рішення №582 від 17 листопада 2016 року “Про звіт генерального підрядника про виконану роботу”

2016-05-03_214511У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Двадцята сесія                                                                                        VІІ  скликання

Від 17 листопада 2016 року    № 582

Про звіт генерального підрядника про виконану роботу

Заслухавши та обговоривши інформацію генерального підрядника Невмержицького М.І. по об’єктах «Капітальний ремонт площі біля адмінбудинку по вул. Т.Шевченка, 31а в м. Овруч Житомирської області» та «Капітальний ремонт колодязів по вул. Т.Шевченка, 89а, Т.Шевченка, 4а, Гетьмана Виговського, 33а в м.Овруч Житомирської області», керуючись п.12 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації спільного засідання постійних комісій міської ради від 15.11.2016 року, міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Звіт генерального підрядника (Невмержицького М.І.) про виконану роботу по об’єктах «Капітальний ремонт площі біля адмінбудинку по вул. Т.Шевченка, 31а в м. Овруч Житомирської області» та «Капітальний ремонт колодязів по вул. Т.Шевченка, 89а, Т.Шевченка, 4а, Гетьмана Виговського, 33а в м.Овруч Житомирської області» взяти до відома.
  1. Рекомендувати генеральному підряднику (Невмержицькому М.І.) скласти письмовий звіт по використанню коштів особисто та субпідрядниками.
  1. Рекомендувати генеральному підряднику (Невмержицькому М.І.) заключити додаткові гарантійні угоди з субпідрядниками.

 

Міський голова                                                                  І.Я. Коруд

 

Чичирко М.В. ________        Дяченко А.М. ________      Рибинська Н.М _______

Савченко М.І. ________      Муліванцев О.В. ________

 



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *