Звіт Овруцького міського голови Коруда І.Я. про виконану роботу за І півріччя 2016 року.

30.06.2016 року

З В І Т

Овруцького міського голови Коруда І.Я. про виконану роботу за І півріччя 2016 року.

ШАНОВНІ  УЧАСНИКИ  ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ!  ДОРОГІ  ОВРУЧАНИ!

До складу Овруцької міської ради входять 26 депутатів від різних політичних сил, але хотілось би наголосити, що для них першочерговим завданням є вирішення проблем міста, а не партійні погляди.

На мою думку, результати роботи ради в значній мірі залежать від працездатності постійних депутатських комісій, які діють в міській раді, а саме чотири комісії:

  • з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій (очолює Васькевич С.М.)
  • з питань містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою та землекористування (голова Ващенко М.С.)
  • з питань законності і правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності( голова Доброноженко В.В.)
  • з гуманітарних питань, торгівлі та соціального захисту (голова Редчиць Т.М.)

Хочу відмітити, що до складу постійних комісій входять представники різних політичних переконань, проте вони працюють відповідально та результативно, попередньо вивчаючи матеріали, які виносяться на розгляд сесій.

За час роботи депутатів 7-го скликання проведено 14 сесій та прийнято 345 важливих для овручан рішень.

Основні та важливі питання які були прийняті депутатами:

  • Затверджено програму соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2016 рік, з якої за перше півріччя вже виконано ряд заходів.
  • Затверджено міський бюджет на 2016 рік.
  • Співфінансування інвестиційних програм і проектів, які пропонуються на фінансування з державного фонду регіонального розвитку в 2016 році.
  • Затверджено правила благоустрою в місті Овручі згідно яких місто починає набувати кращого вигляду.
  • Затверджено порядок пайової участі замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Овруч завдяки якому надійшло до міського бюджету 165,5 тис. грн.
  • Створено 3 нових Комунальних підприємства «Овруч», «Гарне місто» та «Комунальний ринок» які в найближчому майбутньому почнуть функціонувати.
  • Прийнято Програму надання одноразової грошової допомоги громадянам міста Овруч.
  • Прийнято міську Програму підтримки обдарованої учнівської молоді на 2016 – 2017 роки згідно якої нагороджені медалісти та переможці олімпіад, конкурсів на суму 56,3 тис.грн.
  • Підписали з товариством з обмеженою відповідальністю «Будресурс-Економія» договір суперфіцію з метою здійснення реконструкції існуючої нежитлової будівлі, казарми під житловий будинок. Із 5 липня розпочнуться будівельні роботи.
  • Затвердили перелік об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Овруч, що підлягають приватизації шляхом викупу та за конкурсом у 2016 році.
  • Також депутатами міської ради було направлене звернення до Кабінету Міністрів України з питання створення в м.Овруч територіального сервісного центру з надання послуг МВС на що отримали відповідь, що дане питання планується вирішити до вересня цього року.
  • Проектується 130 земельних ділянок для учасників АТО.
  • Також проектується фізкультурно-оздоровчий комплекс.
  • Затверджені заходи до 1070-ї річниці міста.
  • Також депутатами міської ради йде активне відстеження сплати підприємцями акцизного податку.
  • З числа депутатів міської ради та членів виконкому створена комісія де контролюється ремонт доріг з твердим та грунтовим покриттям та відбираються виконавці робіт.
  • та інші.

За перше півріччя 2016 року проведено 7 засідань виконавчого комітету. В інтересах овруцької громади прийнято 102 рішення.

Основні питання, які розглядалися на засіданнях виконавчого комітету:

  • Про виконання заходів з благоустрою та санітарної очистки території міста Овруч (дане питання розглядається на засіданнях виконавчого комітету щомісяця. Виконання намічених рішеннями заходів знаходиться на постійному контролі).
  • Про затвердження ситуаційних схем закріплених територій благоустрою за підприємствами, установами, організаціями, приватними підприємцями та жителями міста з метою покращення санітарного стану та благоустрою міста.
  • Про розгляд проекту Програми розвитку та збереження зелених насаджень на території Овруцької міської ради на 2016-2020 роки
  • Про стан правопорядку в м. Овручі та заходи з профілактики злочинності.
  • Про роботу у м. Овручі громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону.
  • Про результати перевірки фінансово-господарського стану  КП «Комунальник» Овруцької міської ради (матеріали за результатами роботи комісії передані до прокуратури, яка в свою чергу за ознаками виявлених фінансово-господарських порушень передала матеріали до слідчих органів).
  • Про виконання міського бюджету за 2015 рік та за І квартал 2016 року.
  • Стан роботи по розгляду звернень громадян за 2015 рік та І квартал 2016 року.
  • Про затвердження заходів по виконанню пропозицій та критичних зауважень громадян, висловлених на зустрічах міського голови з громадянами міста.
  • Про розгляд інвестиційних проектів.
  • Про підготовку об’єктів житлово-комунального господарства та житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 років.
  • Про затвердження заходів по підготовці та святкуванню 1070-ї річниці міста Овруч.
  • та інші.

Крім того на засіданнях виконкому приймаються відповідні рішення на виконання звернень громадян – це питання квартирного обліку, присвоєння юридичних адрес будівлям і спорудам, встановлення графіків роботи об’єктам торгівлі, питання оренди приміщень, приватизації житла та інші питання, актуальні для жителів нашого міста.

Протягом першого півріччя 2016 року прийнято 258 розпоряджень міського голови з різних питань: основної, адміністративно-господарської та кадрової роботи.

Протягом звітного періоду до міської ради від жителів міста надійшло 637 звернень. З них: 561 звернення (88%) вирішено позитивно, 13 звернень (2%) надіслано для розгляду за належністю, 19 звернень (3%), які надійшли нещодавно ще знаходяться на розгляді у посадових осіб міськвиконкому, на 45 звернень (7%) заявникам надано роз’яснення у відповідності до чинного законодавства.

Основними проблемними  питаннями, актуальними для овручан є: ремонт доріг і тротуарів, знесення та підрізання гілок дерев, освітлення вулиць нових мікрорайонів та прибудинкових територій, ремонту будинків, облаштування дитячих майданчиків, ліквідація стихійних сміттєзвалищ, своєчасного прибирання сміття, перейменування вулиць, надання матеріальної допомоги на лікування і вирішення соціально-побутових проблем.

На особистому прийомі у міського голови та його заступників побувало  505 осіб, про що оформлено картки особистого прийому.

Позитивною є практика проведення виїзних прийомів з жителями міста за місцем їх проживання. У період з лютого по березень було проведено 27 таких зустрічей, під час яких звернулися 650 осіб та порушено 268 питань, 96% яких вирішено позитивно.

З липня 2016 року виїзні прийоми по місту буде поновлено, за встановленим графіком, що буде опублікований в ЗМІ та на офіційному сайті міської ради,  до участі в яких запрошую активно долучитись.

Хочу відмітити, що для задоволення потреб Овручан міською радою ведеться листування із керівництвом Південно-Західної залізниці стосовно функціонування громадського туалету на залізничній станції та щодо вилучення земельної ділянки для обслуговування недобудованого нежитлового приміщення.

З метою зменшення соціальної напруги в результаті руху вулицями міста великовагового автотранспорту і нанесення значної шкоди інфраструктурі міста та майну, задля безпеки життя і здоров’я громадян міська рада неодноразово зверталась до Служби автомобільних доріг України стосовно обмеження руху великогабаритного автотранспорту по місту та встановлення примусових засобів зменшення швидкості в місті Овруч по вулиці Тараса Шевченка та Б.Хмельницького в місцях інтенсивного руху громадян міста на пішохідних переходах які знаходяться біля закладів освіти.

У зв’язку з делегуванням органам місцевого самоврядування  повноважень з питань реєстрації місця проживання з 15 квітня 2016 року у виконкомі Овруцької міської ради почав працювати  відділ житлово-комунального господарства та реєстрації, основними завданнями якого є здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання та перебування осіб в Україні, створення реєстру територіальної громади міста, передача даних до Єдиного державного демографічного реєстру виборців та Овруцького РС УДМС України в Житомирській області.

На створення відділу міською радою було виділено 51 тис. грн..

Станом на кінець червня 2016 року з різних питань до відділу звернулось 596 громадян:

  • 54 громадянина, переміщених з тимчасово окупованої території зареєстрували своє місце перебування в м. Овручі;
  • всього на даний час у місті перебуває 184 громадянина, переміщених з тимчасово окупованої території, з них – 40 дітей;
  • зареєстровано місце проживання 30 новонароджених дітей;
  • 72 громадянина зареєстрували своє місце проживання;
  • 74 громадянина зняті з реєстрації.

Найбільше громадян звернулося з питання перереєстрації у зв’язку зі зміною назв вулиць. Всі звернення задоволені.

До міського бюджету надійшло близько 2000,00 грн. адміністративного збору.

Шановні овручани!

Довожу до Вашого відома інформацію про хід виконання міського бюджету за І півріччя 2016 року.

По загальному та спеціальному фондах міського бюджету надійшло доходів 10 млн  260,9 тис. грн., виконання по загальному фонду становить 206,8% (9516,8 тис. грн..), по спеціальному фонду 39,5 % (744,1 тис.грн.).

В структурі надходжень найбільшу питому вагу займають :

  • акцизний податок 4096,7 тис.грн.(39,9%)
  • місцеві податки 5128,4 тис. грн.. (50,0 %)( податок на майно-2442,8 тис.грн., земельний податок з юридичних осіб- 834,1 тис.грн., земельний податок з фізичних осіб 53,1 тис. грн.., орендна плата з юридичних осіб -1104,2 тис. грн.., орендна плата з фізичних осіб-284,3 тис. грн..),
  • єдиний податок 2701,4 тис. грн. (26,3 %)(єдиний податок з фізичних осіб-2529,8 тис. грн.,єдиний податок з юридичних осіб-171,6 тис. грн..)
  • кошти від продажу землі-489,6 тис. грн.. (4,8%)

Проведено видатків на 4573,9 тис. грн.

Водопровідно-каналізаційні мережі -666,5 тис. грн.

В тому числі

  • Поточний ремонт артезіанських свердловин -250,5 тис.грн. (ВНС №2 св.11,12,18, ВНС№1св16,8,9,10)
  • Поточний ремонт водопровідних мереж-95,4 тис. грн. (вул.Б.Хмельницького-58,26, Кірова, К.Маркса, Р.Люкс, Сабурова-46, Космонавтів-10,Румянцева-15,17, Г.Пожежників, вул..Металістів 5, Б.Хмельницького,26,Т.Шевченка,48)
  • Поточний ремонт внутрішньобудинникових водопровідних мереж -35,4 тис. грн.. (Сабурова-50, Т.Шевченка-42)
  • За запчастини , будівельні матеріали , насоси 148,1 тис. грн.
  • Поточний ремонт каналізаційних мереж, очисних споруд-5,2 тис. грн.
  • Поточний ремонт оглядових колодязів-63,1 тис. грн. (вул.Т.Шевченка,Київська, Г.Виговського,Франка,Відродження,Б.Хмельницького)
  • Виготовлення проектно-кошторисної документації по Реконструкції підземного водозабору-65,5 тис. грн.
  • За експертизу ПКД з Реконстр.ст.знез.ВНС№1 ,ВНС№2- 3,4 тис.грн.

Благоустрій-1434,3 тис. грн.

В тому числі:

  • Озелення міста та обрізання дерев- 218,8 тис. грн.
  • Обслуговування вуличного освітлення, враховуючи вартість електроенергії-282,5 тис.грн.
  • Ремонт колодязів липневої каналізації-11,5 тис. грн.
  • Прибирання міста та ліквідація сміттєзвалищ та послуги по облаштуванню майданчиків для сміття-552,8 тис. грн.
  • Зимове утримання доріг-62,9 тис. грн.
  • Благоустрій біля бувшої військової частини (обшивка прорізів, двері, вікна) – 9,1 тис. грн.
  • Благоустрій території біля пам’ятників-4,3 тис. грн..
  • Інші (поховання одинокого,ремонт поручня по пров.Василівському, ремонт огорожі)- 4,6 тис. грн.
  • Придбання мотокос- 30,7 тис.грн.(3 шт)
  • Придбання бензопили- 18,0 тис.грн (1 шт)
  • послуги поточного ремонту вуличного освітлення території Свято-Василівського собору пам’ятника Макарію, сквера пам’ятника Володимиру, сквера Шевченка , площі Соборної , вул.Молодіжна, пр.Садовий, вул Набережна, сквер Шевченка, пл. Соборна, .Космодем’янської, Відродження, Ручейної, Озерної, Н.Репкіна -107,1 тис.грн.
  • послуги з перевезення, встановлення, прикрашання, розбирання та демонтаж новорічної ялинки, послуги автовишки-10,2 тис. грн.
  • придбання ігрового обладнання -62,3 тис. грн. (загальна сума-199,6 тис. грн. )
  • послуги по виготовленню ескізного рішення по парку «Пам’яті»-6,0 тис. грн
  • за дошки об’яв (4 шт) -15,5 тис. грн.
  • За каркаси лавок(10шт), урни(10 шт),стенди (3шт) («Металіст»)-23,2 тис. грн. Крім того, закуплено 9 лавок через КП «Комунальник»
  • Заробітна плата по громадських роботах-3,5 тис. грн..
  • За плитку для благоустрою парку -0,5 тис. грн..
  • поточний ремонт туалету (виконавець-КП «Комунальник»)-0,4 тис. грн. грн..( загальна вартість ремонту проведена КП «Комунальник»-11, 0 тис. грн.)
  • За виготовлення проектної документації по капітальному ремонту площі Привокзальної м.Овруч-10,4 тис.грн.

Видатки на ремонт та утримання автомобільних доріг-678,6 тис. грн.

В тому числі

  • За послуги перевезення щебня та відсіву на провулок. Стадіонний-15,5 тис. грн..
  • За виготовлення проектно-кошторисної документації по Капітальному ремонту вулиці Н.Репкіна-17,4 тис. грн.(по кошторису32,3 тис. грн.)
  • Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць Б.Хмельницького,Репкіна, 50р Жовтня, Київська,Горького,Карпінського, Сабурова -9,7 тис. грн. (виконавець КП «Комунальник»)
  • Поточний ремонт доріг по вул. Київська, Гетьмана Виговського, Б.Хмельницького, Енергетиків, Базарна, Горького, Відродження, Щорса(І.Мазепи), І.Франка, Карпінського, Овруцька, пров.Київський, дороги на Площі Свободи – 636,0тис.грн. (виконавець ПП«МАГІСТРАЛЬ»)

Землеустрій- 191,5 тис. грн.

В тому числі

  • За виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення і зміни меж міста Овруч за рахунок земель Підрудянської, Гладковицької, Черепинської та Кирданівської сільських рад -66,0 тис. (по кошторису 159,6 тис. грн..)
  • За проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок 10,8 тис. грн..( по вул. Калініна ,1-а, вул. Сабурова,1-б)
  • За топографо-геодезичні роботи-32,3 тис. грн.( Парк “Чорнобильський”,вул Сабурова1/21 (з західної сторони будівлі біля митного посту)
  • За грошову оцінку земель-32,5 тис.грн.( вул.Київська,22 кв.1, вул.4-ої Гвард. Повітр.-дес. Дивізії,17, вул.Т.Шевченка,49а, Прикордонна,9а, вул.,,Металістів,8-в, Металістів,8, Б.Хмельницького,32-а)
  • За детальне планування території для будівництва по вул.Правди -50,0 тис. грн. (по кошторису 75,0 тис. грн.)

Капітальні вкладення- 124,5 тис. грн.

В тому числі:

Проектні роботи по Реконструкції казарми під житловий будинок за адресою вул. Прикордонна,4 в м. Овруч -90,0 тис. грн.( кошторис на проектні роботи 180,0 тис. грн.)

  • За експертизу кошт. документації робочого проекту будівництва гідротехнічних споруд з заходами по запобіганню та ліквідації підтоплення території в районі вул. Карпінського, Ручейна -1,4 тис. грн.
  • Проектні роботи по Реконструкції будівлі котельні під фізкультурно-оздоровчий комплекс за адресою вул. Гетьмана Виговського ,5Б в м. Овруч,4 в м. Овруч -30,0 тис. грн.( кошторис на проектні роботи 100,0 тис. грн..)
  • Погашено заборгованість по капітальним вкладенням за минулі роки- 3,1 тис. грн.

Органи місцевого самоврядування-1121,3 тис. грн.

В тому числі

  • На заробітну плату з податками- 906,6 тис. грн.
  • Придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю та предметів довгострокового використання -110,5 тис грн. (40,8 тис у 1 півр. 2015р.)

 (В тому числі, канцтовари, госптовари -22,3 тис. грн, меблі та жалюзі-17,2 тис. грн.. палив-мастильні матеріали-18,6 тис. грн., запчастини до комп. техніки-17,1 тис. грн., запчастини до автомобілів- 1,8 тис. грн.., будматеріали для ремонту кабінетів віддлу реєстрації (шпалери,лінолеум, вікна)-12,4 тис. грн., принтер, комп’ютер та цифрова камера-21,1 тис. грн. )

  • Оплата послуг (телекомунікаційних, інтернет тощо, поточного ремонту приміщень, поточний ремонт автомобілів) -46,1 тис. грн.

 (З них  переобладнання та ремонт автомобілів- 23,6 тис. грн.., інтернет, телекомунікаційні. та страхові нотаріальні послуги, мобільний зв’язок- 16,4 тис.грн, послуги з ремонту кабінету відділу реєстрації 6,1 тис. грн.)

  • На відрядження-1,9 тис. грн..,
  • Оплата комунальних послуг та енергоносіїв-56,1 тис. грн.

В тому числі на ремонт та обладнання кабінетів відділу житлово-комунального господарства та реєстрації витрачено-51,0 тис. грн.

Соціальний захист населення-99,2 тис. грн..

В тому числі

  • на фінансову підтримку Овруцької міської організації ради ветеранів України -40,7 тис. грн.
  • на надання допомог населенню-58,5 тис. грн.

Інші субвенції- 80,0 тис. грн..

В тому числі

  • Субвенція районному бюджету на утримання центру первинної медико- санітарної допомоги-20,0 тис. грн..
  • Субвенція районному бюджету для придбання дитячо-юнацькою школою фізкультурного та спортивного інвентарю,спортивної форми, аксесуарів-20,0 тис. грн.
  • Субвенція районному бюджету Овруцькій центральній районній лікарні -35,0 тис грн.. для придбання медикаментів для Порошина В.О-20,0 тис. грн.. та Хомича В.А.-15,0 тис. грн.
  • Субвенція районному бюджету -5,0 тис. грн. на придбання технічних засобів навчання, роздаткового матеріалу та виготовлення стендів для кабінету іноземної мови Овруцької загальноосвітньої школи I-III ступенів №3.

 Інші видатки-178,0 тис. грн.

В тому числі

  • на заробітну плату охорони -30,8 тис.
  • придбання бланків протоколів, книг, сувенірної продукції для проведення заходів тощо-7,5 тис. грн.
  • оплата послуг, крім комунальних- 48,3 тис. грн.

( В тому числі, виготовлення технічної документації по первинній технічній інвентаризації будівель по вулицях міста – 22,5 тис. грн. (вул. Б.Хмельницького, 38-а, 44-а, Білоруській,13, Прикордонній,3-а,  Радянській, 96-а на котельні, на майнові комплекси, вул. Г.Вигівського 24-б, по вул. Житомирська,31, вул. Металістів 1-а, вул. Горького,23, вул. Металістів,1-в, вул. Прикордонна 26-в-1), послуги друку газет –21,9 тис. грн..,послуги КП «Комунальника» з проведення робіт до св’ята Масляної-3,7 тис.грн.)

  • Інші виплати населенню- 67,5 тис. грн. ( нагородження до святкових дат – 11,2 тис. грн.., по програмі підтримки обдарованої молоді- 56,3 тис. грн.).
  • сплата судового збору-1,9 тис. грн.
  • придбання цифрового фортепіано, яке передано музичній школі- 22,0 тис. грн.

Шановні Овручани зараз доповім по виконанню Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста по кожному пункту окремо.

  1. Водопровідне господарство

Для міської ради головним пріоритетом у 2016 році є ВОДА, її якість та постачання. На сьогоднішній день проведено інвентаризацію всіх свердловин, здійснено обстеження водогінної мережі міста загальною протяжністю 88,2 км. 60% водопровідних мереж були збудовані з 1937 по 1976 – 53 км, в яких знизилась пропускна здатність та їх зношеність складає 50 %.

У березні поточного року проведено поточний ремонт 6 свердловин (очистка з відновленням дебіту та вилучення утоплених предметів) на ВНС №1 та ВНС №2 – на суму 250,485 тис.грн., на сьогодні маємо 18 робочих свердловин, з яких 13 працює, а 5 на резерві.

Підведено електроенергію, закуплено нові глибинні насоси, станції керування та захисту, кабель, запірно-регулюючу арматуру на суму 150 тис. грн.    Проведено ремонт павільйонів свердловин, розчищено та приведено до належного санітарного стану перший пояс  зони санітарної охорони свердловин для захисту від забруднення з поверхні землі підземних вод (не менше 30 м від краю водозабору) потрібний для того, щоб запобігати випадковому чи навмисному забрудненню води джерела, здійснено очистку резервуарів чистої води по двох насосних станціях.

На станції знезалізнення питної води ВНС №1 проведено заміну фільтруючого матеріалу у існуючих фільтрах, що дало змогу подавати у водогінну мережу очищену воду згідно  державних стандартів. Аналогічна робота зараз проводиться на станції знезалізнення питної води ВНС №2. Проведено планову весняну дезінфекцію (хлорування) водопровідних мереж міста з промивкою резервуарів накопичення води та мереж з спуском води через пожежні гідранти. Для покращення якості води ведуться роботи по облаштуванню кінцевих магістральних водопроводів спусковими пристроями, що дасть змогу якісно здійснювати промивку трубопроводів.

Проведено  поточний ремонт водопроводів з частковою заміною ділянок по вулицям Свободи (Кірова), Замковій (Карла Маркса), В.Чорновола (Рози Люксембург), Білоруській, Генерала Кульчицького (Генерала Румянцева), Героїв Пожежників, Б.Хмельницького, Т.Шевченка, Космонавтів, Металістів, Павла Ковжуна (Механізації), Святої Покрови (Білявського), Відродження, Покальчука, Чехова, Ващука, пров.Стадіонному на суму 160 тис.грн, також здійснено поточний ремонт внутрішньобудинкових водопровідних мереж по вул. Ващука, Героїв Майдану, Т.Шевченка, Київській, Б.Хмельницького на суму 35,382 тис.грн.

За період з березня по червень включно до аварійної служби 1505 КП Комунальник надійшло 61 заявок щодо прочищення каналізаційної мережі, 5 випадки прочищення глибинного каналізаційного колектора (глибина яких від 8 до 15 м), та 32 заявки про виникнення аварій на водопровідній мережі, які були вчасно ліквідовані силами підприємства.

В даний час інтенсивно ведуться роботи щодо зменшення втрат питної води, що в подальшому призведе до підвищення якості питної води, зокрема ведуться роботи по закриттю та демонтажу вуличних водорозбірних колонок, опрацьовано 50 водорозбірних колонок, з них 46 закрито (частково демонтовані), на 4 встановлено замки, так як не має технічної можливості прокласти водопровід до помешкань споживачів.

На сьогодні залишаються проблеми з водопостачанням по вул.Покальчука, Лесі Українки, Житомирській, Олега Ольжича (Зої Космодем’янської), Овруцька, Олексія Береста (40 р.Перемоги), Нагорянська, Космонавтів де необхідно провести заміну та промивку водопроводів, дані роботи заплановані у заходах по підготовці до зими 2016-2017 років та будуть виконані до 01.10.2016 року. Заплановано закупити та встановити  високотехнологічну запірну арматуру на водогінній мережі, що дасть змогу перекривати воду по мікрорайонах при  проведенні ремонтних робіт не створюючи незручностей споживачам послуг.

В період з березня по травень включно за послуги водопостачання та водовідведення укладено 1245 договорів.

З метою забезпечення жителів міста якісною питною водою, розроблено проект та розпочато роботи по капітальному ремонту громадських колодязів по вул.Т.Шевченка, 89а, Т.Шевченка, 4а, Гетьмана Виговського, 33а де якість води відповідає вимогам Державних стандартів, а на перспективу заплановано будівництво нових колодязів в районі тваринного ринку, біля магазину Мелодія, Військового комісаріату, вул. Ващука, вул. Київська (ДНЗ №5), Центральний парк.

Овруцькою міською радою було підготовлено звернення до депутатів обласної ради про сприяння у вирішенні питання щодо отримання з бюджету області коштів у сумі 1586,01 тис. грн. для реконструкції підземного водозабору в м. Овручі для покращення водозабезпечення якісною питною водою мешканців міста. Після довгих розглядів нашого листа міська рада отримала відповідь, що вирішення даного питання можливо за умови участі у відборі інвестиційних програм  та проектів регіонального розвитку, фінансування яких здійснює Фонд регіонального розвитку та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально- економічного розвитку окремих територій.

2.Каналізаційне господарство

Важливу роль відіграє якісне своєчасне водовідведення. Правильне вирішення питань водопостачання і каналізації можливе лише в комплексній ув’язці. Відомо багато випадків, коли аварії на очисних спорудах призводили до того, що вода довгий час не подавалась у міську водопровідну систему.

Міською радою захищено фінансування за рахунок обласного фонду охорони навколишнього природного середовища на 2016 рік другої стадії проекту «Реконструкцію та технічне переобладнання очисних споруд господарсько-побутових стічних вод у м.Овруч» на суму 671,9 тис.грн..

Здійснюються заходи  по поновленню роботи вторинних відстійників  очистки стоків, проведено поточний ремонт насоса (заміна підшипників, мастила), здійснено заміну дошок на первинних відстійниках, проведено ремонт пісколовок, колектора для скиду мулу з первинних відстійників, проведено ремонт та запуск ілососа, здійснено ремонт засувок на КНС по вул.Ващука. Придбано контактор та ілосос на суму 16 тис.грн.

Заплановано здійснити ремонт колектора по вул.Ващука, завершити ремонт аерофільтра, провести ремонт лотків на первинних відстійниках, привести до відповідності біоставки на каналізаційних очисних спорудах міста.

Необхідно провести промивку та очистку каналізаційних мереж по вул. Б.Хмельницького 10/9, Т.Шевченка 42,30; Відродження 33; Металістів 5; район Податкової служби, очисні споруди, дані роботи заплановані у заходах по підготовці до зими 2016-2017 років.

Важливу роль відіграє своєчасне відведення поверхневих вод у ливневу каналізацію. Наразі проводяться роботи по її відновленню, підняттю люків та прочистці, так як більше 20 років ливневій каналізації не придавали увагу, решітки де покрали, а де й позакатували в асфальт, своєчасну прочистку не здійснювали, що призвело до постійних підтоплень дощовими та талими водами прибудинкових територій, підвалів, руйнації твердого покриття доріг. Заплановано провести роботи по промивці та очистці ливневої каналізації по вул.Нагорянська, Т.Шевченка, Відродження, площі Вокзальної, Героїв Майдану, І.Богуна (Яна Налепки (Репкіна)), Древлянської (Інтернаціональної) що дасть змогу відвести воду з вулиць, після чого можна ремонтувати асфальтне покриття.

3.Вуличне освітлення

Загальна протяжність мереж зовнішнього освітлення 54 км, кількість світоточок 757 шт. Всього освітлення здійснюється по 94 вулицях міста. Проведено поточний ремонт вуличного освітлення по вулицях  Олега Ольжича (Зої Космодем’янської), Відродження, Ручейній (біля мосту), Озерної, І.Богуна (Н.Репкіна).Здійснено освітлення територій Свято-Василівського собору, пам’ятника Макарію, пам’ятника Володимиру Великому, сквер ім.Тараса Шевченка, площі Соборної, площі Свободи, вул.Героїв Майдану від Б.Хмельницького до площі Вокзальної на суму 107,1 тис.грн.. На даний час виготовляється проект по переоснащенню освітлення міста на світлодіодні фонарі, що дасть змогу заощадити до 50 % коштів в місяць, в грошовому еквіваленті 20-25 тис.грн..

           Станом на 24.06.2016 року на обслуговування вуличного освітлення, враховуючи вартість електроенергії використано 282,5 тис.грн.

Проводиться відповідна робота по електрифікації нових мікрорайонів міста. Зокрема, прийнято рішення в яких функції замовника робіт по електрифікації територій покладено на ПАТ «ЕК»Житомиробленерго». В свою чергу на даний час компанією проводиться робота по доопрацюванню проектної документації та впорядкуванню інших документів по вул. Тітова, В.Інтернаціоналістів, провул. Сабурова, вул. Білявського, вул.Народицької, Авіаторів, Підруддянської, Добахової.

4.Житловий фонд

Житловий фонд міста нараховує 296 житлових будинків, з яких 109 багатоповерхівок мешкає  біля дев’яти тисяч чоловік. Обслуговуванням житлового фонду зайняті 51 робітників.

На сьогодні по житловому фонду виконано поточний ремонт внутрішньобудинкових водопровідних та каналізаційних мереж по вул. Т.Шевченка, 42; Героїв Майдану,46, 50 на суму 23 тис.грн. Заплановано проведення ремонту водопровідних та каналізаційних мереж в будинках по вул. Ващука, 5/1; Древлянській (Інтернаціональній), 12; Степана Бендери (Горького), 23; Б.Хмельницького, 11, 30.

Проведено частковий ремонт покрівлі по вул.Київській, 72, 80. Заплановані роботи по капітальному ремонту покрівлі будинків: шиферних – Героїв Майдану, 48, 50; пров. Стадіонний, 1; Т.Шевченка, 80 та рубероїдних:   Ващука, 3,5 згідно програми соціально-економічного і культурного розвитку міста Овруч на 2016 рік. Щоб отримати кошти на фінансування робіт по ремонту покрівель необхідно створити ОСББ.

Під час проведення весняного місячника з благоустрою були організовані суботники за участю жителів мікрорайонів по благоустрою прибудинкових територій, влаштуванню клумб, побілці бордюр та інше.

Закуплено та встановлено ігрове обладнання на дитячих майданчиках жилфонду по вулицях Київська, 72, 78; Гетьмана Виговського, 44; Древлянській (Інтернаціональній) 4, 12; Тараса Шевченка,44; Героїв Майдану, 48А; Б.Хмельницького, 26, 26А; Малолітнього, провулку Стадіонному, 5 на суму 199,6 тис. грн.. На даний час силами КП Комунальник здійснюється підвезення піску на дитячі майданчики житлового фонду.

 Здійснюється підсипка щебнем та відсівом під’їзних шляхів та прибудинкових територій, дана робота проведена по вул. Відредження, 23,33; Б.Хмельницького, 50, 80; Київська, 80; Героїв Майдану, 23, 25, 25А, 27; Т.Шевченка, 88; Степана Бендери (Горького), 23; пров.Стадіонний. Хотілося б подякувати бізнесу за допомогу.

Наразі в країні діє закон про перехід на ОСББ (об’єднання співвласників багатоквартирних будинків), щоб керувати спільним майном колективно і не страждали інтереси когось із співвласників.

Що таке ОСББ? 

ОСББ – це орган  для прийняття колективних легітимних рішень щодо  управління спільною власністю у багатоквартирному будинку.

Це така собі «Верховна рада» будинку, створена, щоб розпоряджатись під’їздами, підвалами, горищами, стінами та всіма комунікаціями у ньому.

ОСББ керує тільки спільним майном, це не стосується індивідуальної приватної власності (квартир і приватизованих нежилих приміщень).  Рішення ОСББ мають юридичну силу. Вони обов’язкові для всіх співвласників будинку.

ОСББ має право укладати договори на обслуговування будинків з тими конторами, які пропонують кращі послуги і вигідніші ціни, ніж комунальне підприємство.

А також може будь-якої миті розірвати договір, якщо контора неякісно виконуватиме роботу, і скористуватись послугами іншої.

Для чого потрібне ОСББ?

Перш за все ОСББ потрібне для того, щоб мешканці будинку могли разом керувати своєю спільною власністю.

На сьогодні існують Національні програми та урядові проекти, які передбачають пільгове кредитування ОСББ  для проведення реконструкції, капітальних та поточних ремонтів об’єктів житлово-комунального господарства. Ряд міжнародних організацій, фондів надають гранди для запровадження енергоефективності у ОСББ. Ці кошти надаються тільки об’єднанням,  а не ЖЕКам чи органам місцевого самоврядування.

До прикладу:

Урядом запроваджено програму «Теплих кредитів» з утеплення житла, за якою держава відшкодовує частину суми кредиту на енергоефективне обладнання та матеріали для населення, ОСББ та ЖБК (від 20% до 70%).

40% суми кредиту (але не більше 14 тис. грн. в розрахунку на одну квартиру) – для ОСББ та ЖБК як юридичних осіб, для загальнобудинкових заходів.

Якщо позичальником є фізична особа-отримувач субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, йому відшкодовується 70% суми «енергоефективного» кредиту. Якщо в складі ОСББ є отримувачі субсидій, таке ОСББ отримує відшкодування у середньозваженому розмірі між40% і 70% — залежно від кількості субсидіантів.

КРЕДИТИ ЗА ДЕРЖАВНОЮ ПРОГРАМОЮ

ОЩАДБАНК надає кредити та кредитні лінії на термін від 6 місяців до 5 років. Максимальна сума кредиту – до 100% вартості проекту, але не більше ніж 30 тис. грн на одну квартиру в будинку. Власний внесок: від 0% від загальної вартості заходів з енергозбереження. Ставка – від 23,5% річних. Разова комісія за надання кредиту – від 1% від суми кредиту/кредитного ліміту. Умови: строк існування позичальника не менше ніж 6 місяців від дати реєстрації; щонайменше 75% голосів співвласників на загальних зборах проголосували за рішення отримати кредит; ОСББ не має судових позовів, а рівень надходження платежів – не менше 85%.

УКРГАЗБАНК кредитує ОСББ та ЖБК. Вимоги до позичальника: зареєстрований не менше ніж 3 місяці до звернення у банк. Умови: термін – до 10 років, сума – до 10 млн грн, ставка – 23,5% річних до 1 року, 25% річних – більше 1 року, разова комісія – 1% суми кредиту; власний (авансовий) внесок та страхування – відсутні, без забезпечення та без будь-яких комісій/штрафів/обмежень при достроковому погашенні кредиту.
УКРГАЗБАНК кредитує населення. Вимоги до позичальника: позичальником може бути кожний громадянин у віці від 21 до 65 років (на момент закінчення строку кредиту). Умови: термін кредитування – від 1 до 3 років, сума – від 1 тис. до 50 тис. грн, власний внесок – від 10%, ставка – 25%, одноразова комісія – 3%, без забезпечення та без будь-яких комісій/штрафів/обмежень при достроковому погашенні кредиту.

УКРЕКСІМБАНК кредитує ОСББ та ЖБК. Вимоги до позичальника: строк існування ОСББ/ЖБК не менше 6 місяців; не менше ніж 70% мешканців житлового комплексу є членами ОСББ. Умови:

  • кредит без забезпечення: термін – до 5 років; сума – до 5 млн грн (включно), але не більше суми у розрахунку 30 тис. грн на 1 квартиру в будинку; ставка – від 22,8% річних; комісія за управління не менше 0,2% від суми кредиту щомісячно; власний (авансовий) внесок – відсутній;
  • кредит із забезпеченням: термін – до 5 років; сума – до 30 млн грн; ставка – від 22,8% річних; комісія за управління – 0,1% від суми кредиту щомісячно; власний (авансовий) внесок від 30%.

УКРЕКСІМБАНК видає для населення гривневі кредити:

  • кредит без забезпечення: на термін до 3-х років, у сумі від 10 тис. грн до 50 тис. грн, комісійна винагорода – 3% від суми кредиту (разово), власний внесок – 10%;
  • кредит із забезпеченням: на термін до 5-ти років, у сумі не більше: для м. Києва – 600 тис. грн, для решти регіонів України – 400 тис. грн; комісійна винагорода – 1,2% від суми кредиту (разово); власний внесок відсутній, під забезпечення житлової нерухомості.

Погашення кредиту здійснюється щомісяця рівними частинами протягом строку кредитування. Відстрочка погашення основного боргу може складати не більше одного року.

Загальна заборгованість за надані житлово – комунальні послуги станом на 01.06.2016 року становить – 2035,0 тис. грн..

Місячне нарахування за травень 2016 року становило – 1708,0 тис. грн..

Заборгованість населення становить – 1828,0 тис. грн..

в т.ч.: карплата – 653,2 тис. грн..

           вода і водовідведення – 859,0 тис.грн.

           опалення – 191,0 тис.грн.

           вивіз сміття – 125,1 тис. грн..

Заборгованість підприємств, організацій та пирватних підприємців становить – 576,7 тис.грн.

Заборгованість бюджетних установ становить – 876,3 тис. грн..

в т.ч. пільга – 229,5 тис.грн.

          субсидія – 409,2 тис.грн.

Відшкодування послуг населенням за 5 місяців поточного року становить – 98,5%

5.Благоустрій

Для забезпечення чистоти і порядку у місті виконкомом міської ради та КП Комунальник виконувалися заходи із благоустрою та санітарного очищення міста після завершення осінньо-зимового періоду 2015-2016 років. За участю колективів організацій,  підприємств установ різних форм власності, приватних підприємців, фізичних осіб було проведено ряд суботників (10 суботників було проведено за участю працівників виконавчого комітету Овруцької міської ради), під час яких були приведені до відповідного санітарного та естетичного стану центральні вулиці міста (в т.ч. побілено дерева та бордюри, покошена трава), наведено порядок на прибудинкових та закріплених за підприємствами територіях, дитячих майданчиках, скверах, площах а саме сквер Партизанської слави, вул.Героїв Майдану, Парк Памяті (Чорнобильський парк), об’їзна дорога до тваринного ринку, Центральний парк, вул.Ващука (обрізання та вивезення гілок), міські кладовища Кизили, Гептари, біля Підруддя, дорога на с.Лукішки.

 Встановлено об’ємні сміттєві урни у Центральному парку, біля пам’ятника Т.Шевченку, площі Свободи, поліклініки, бібліотеки, встановлено 4 дошки для об’яв по вул.Т.Шевченка, також встановлено паркові лавки у парку Пам’яті, Центральному парку, на площі Свободи.  До дня захисту дітей облаштовано дитячий майданчик у Центральному парку міста, здійснено ремонт гранітного парапету та плитки на фонтані.

Виконані роботи з видалення та санітарної обрізки дерев та порослі по                         вул. Т.Шевченка, Київській, Гетьмана Виговського, Б.Хмельницького, Героїв Майдану, Інтернаціональній, Відродження, пров.Стадіонний, пров.Київський, Карпинського, Франка, Центральний парк, Парк Пам’яті, об’їзна дорога. Всього знесено 126 аварійних, фаутних та сухостійних дерев.

З метою озеленення та поліпшення естетичного стану за участю Спецлісгоспу висаджено по вул. Відродження, Т.Шевченка саджанці липи, у Центральному парку висаджено дуб червоний, по вулиці Князя Олега та сквері ЗОШ № 4 висаджено сажанці липи. Силами КП Комунальник  впорядковано та висаджено квіти на клумбах по вул. Т.Шевченка, біля пам’ятника св.Макарію, біля арки на вїзді в місто, на банковій горі, біля РДА, РАГСу, Центральний парк, парк Пам’яті, пам’ятник Авіаторам, на площі Вокзальній, на загальній площі 1400 м.кв. (39 клумб). Але хочеться бачити в місті клумби з ландшафтним дизайном.

 Силами КП Комунальник та працівниками виконавчого комітету Овруцької міської ради проведені роботи по наведенню порядку на території міських кладовищ.

 Затрачено на озелення міста та обрізання дерев- 190,8 тис. грн.

Починаючи з березня поточного року Овруцькою міською радою спільно з районним центром зайнятості населення, на договірних засадах, 5 разів було організовано проведення громадських робіт з благоустрою території міста, на які залучались безробітні громадяни, що перебувають на обліку в ЦЗН.

Для цього створювались тимчасові робочі місця. На даний час участь у громадських роботах прийняли 31 чоловік, ними відпрацьовано 86 людино-днів. Безробітними громадянами виконано великий об’єм робіт по благоустрою міських кладовищ, побілці дерев, впорядкуванню придорожніх смуг та ін.

Проводиться роз’яснювально-попереджувальна робота з мешканцями приватного житлового фонду щодо заборони утворення несанкціонованих сміттєзвалищ та необхідності укладання договорів на вивезення ТПВ з обслуговуючим підприємством, з березня по травень заключено додатково 542 договори на вивіз ТПВ.

Робота щодо підтримки належного санітарного стану в місті перебуває на постійному контролі керівництва виконавчого комітету Овруцької міської ради, силами виконкому проводяться рейди по виявленню недотримання правил благоустрою, даються приписи на усунення виявлених недоліків. На сьогоднішній день видано 7 приписів на усунення порушень правил благоустрою міста, складено 4 адміністративних протоколів. Заплановані подальші роботи щодо благоустрою території м. Овруч, в які входять значні об’єми по видаленню аварійних дерев та санітарній обрізці дерев, покосу трави, відсипки та плануванню ґрунтових доріг,  санітарній очистці місць загального відпочинку, реконструкції площі Свободи та заходи по підготовці міста до святкування 1070-річчя м.Овруч.

Регулярно здійснюються роботи по скошуванню трави в місцях загального користування: парках, скверах, житловому фонді міста та біля пам’ятників. Для чого додатково придбано 3 мотокоси на суму 30,7 тис.грн., на сьогодні вже є 5 діючих мотокіс.

Ліквідовано стихійні сміттєзвалища по вул.Героїв Майдану, Ващука, Західній, постійно здійснюється прибирання вулиць міста від сміття з вивозом на міське сміттєзвалище, згідно роробленого графіка проводиться вивезення сміття з приватного сектору, систематично ведеться робота по наведенню належного санітарного стану двірниками в місцях загального користування, приводяться у відповідність майданчики для збору сміття. Загалом  на прибирання міста, ліквідацію сміттєзвалищ та послуги по облаштуванню майданчиків для сміття використано 552,8 тис. грн.

Але в цьому важливу роль повинна відігравати служба, оскільки послуга по вивозу сміття повинна надаватись якісно.

  1. Дорожнє господарство

Загальна протяжність вулично-дорожньої мережі міста становить 59,7 км., площею 399 тис. м2.

В тому числі:

Твердим покриттям – 28,2 км, площею 189 тис. м2;

Удосконаленим покриттям – 31,5 км, площею 210 тис. м2;

Загальна площа тротуарів з твердим покриттям – 41 тис. м2, площею 26 тис. м2.

У квітні – травні поточного року ПП Автомагістраль здійснено поточний ремонт твердого покриття доріг по вул. Київська, , Гетьмана Виговського, Богдана Хмельницького, Енергетиків, Базарна,  Горького, Відродження, Щорса (І.Мазепи), І.Франка, Карпінського, Овруцька, пров. Київський , дороги на Площі Свободи на суму 636,0 тис. грн..

На сьогоднішній день ведуться роботи по ремонту доріг з ґрунтовим покриттям відповідно до Програми соціально-економічного та культурного розвитку м.Овруч на 2016 рік, а саме поточний ремонт доріг по вулицях: Грушевського, проїздів від вул. Героїв Майдану та Відродження до прибудинкових територій будинків № 46, 48,48-а, 50-а, проїзду від вул. Героїв Майдану до буд. 102, Молодіжна, провул. Стадіонний.

Будуть вестися роботи з метою підготовки до прокладання твердого покриття.

Заплановано ремонт тротуарів від магазину «Візит» і до Привокзальної площі, при цьому буде залучено бізнес.

Інвестиційна діяльність.

На сьогодні місто Овруч – є містом, яке запрошує інвесторів до співпраці, є містом, в яке можуть інвестуватись інвестиції і не тільки інвестуватись, а й працювати на благо жителів та розвитку нашого міста.

До Фонду регіонального розвитку було подано 10 проектів на отримання фінансування, 2 проекти було відібрано до фінансування– це:

  1. Будівництво гідротехнічних споруд для запобігання та ліквідації підтоплення в районі вулиць Ш.Алейхема, Озерна в м. Овруч Житомирської області на суму 879,184 тис. грн.
  2. Будівництво гідротехнічних споруд для запобігання та ліквідації підтоплення території в районі вулиць Карпінського, Ручейна в м. Овруч Житомирської області на суму 1490,660 тис. грн.

Всього на загальну суму – 2369,844 тис. грн.

По 4 проектах, а саме:

  1. Реконструкція станції знезалізнення ВНС № 1 по вул. Радянській в м. Овруч Житомирської області на суму 3768,336 тис. грн.
  2. Реконструкція станції знезалізнення ВНС № 2 по вул. Карпінського в м. Овруч Житомирської області на суму 2643,986 тис. грн.
  3. Технічне переоснащення ВНС № 1 другого підйому в м. Овруч Житомирської області на суму 1102,674 тис. грн.
  4. Технічне переоснащення ВНС № 2 другого підйому в м. Овруч Житомирської області на суму 951,811 тис.грн.

Всього на загальну суму – 8466,807 тис. грн.

підготовлено лист на ім’я Народного депутата України Арешонкова В.Ю. про включення даних проектів на фінансування по Постанові КМУ № 106 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально – економічного розвитку окремих територій».

На разі місто володіє широким потенціалом приміщень, які можливо використовувати для здійснення господарської діяльності та вкладення інвестицій:

–     Частина приміщень бувшого заводу продтоварів по вул. Н.Репкіна,8а

–     приміщення котельні по вул. Прикордонній, 3-а

–     Будівля котельні по вул. Свердлова, 2-а

–     Реконструкція приміщення по вул. Гетьмана Виговського, 15 Б під фізкультурно – оздоровчий комплекс – виготовляється проектно – кошторисна документація;

–     Приміщення котельні по вул. Б.Хмельницького, 38-а;

–     Приміщення котельні по вул. Б.Хмельницького, 44-а;

–     1/2 частина приміщення котельні по вул. Радянська, 96-а;

–     Нежитлової будівлі по вул. Калініна 1-а

–     Приміщення магазину по вул. Металістів, 7;

–     Нежитлової будівлі по вул. Сабурова, 1-б;

–     Нежитлової будівлі по вул. Червоноармійській, 6-а

–     Будівництво житлового масиву по вул. Героїв Майдану (земельна ділянка 4 га.);

–     Створення та впровадження збору, вивозу та переробки твердих побутових відходів.

Рішенням сесії міської ради № 41 від 23.12.2016 року затверджено Програму соціально – економічного розвитку міста на 2016 рік. До даної Програми вносились численні доповнення та зміни.

Відповідно до даної Програми було виконано ряд заходів про які зазначалося вище (питання бюджету).

Овруцькою міською радою підписано угоду про співпрацю з містом Баранівкою Житомирської області, поновлено угоду про співпрацю з муніципальним об’єднанням Оберндорф (Німеччина).

Прийнято рішення міської ради про вступ до Добровільного об’єднання органів місцевого самоврядування – Асоціації «Енергетивні міста України» та приєднання до Угоди мерів.

Йде підготовка до подання документів до Кабінету Міністрів України про реєстрацію Овруцької міської ради в єдиному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги.

Переглянуто рішення «Про місцеві податки і збори на 2017 рік» ставки податків залишено на рівні 2016 року.

На перспективу до Фонду регіонального розвитку подано 14 проектних пропозицій на отримання фінансування з Фонду.

Також проводиться робота на отримання фінансування по проектах від різних неурядових організацій.

Актуальним питанням сьогодення є питання об’єднання громад. Адже реформа місцевого самоврядування – одна із найважливіших, яку має здійснити Україна для покращення якості життя людей та економічного зростання.

Децентралізація передбачає передачу максимуму повноважень та ресурсів на місця шляхом створення спроможних територіальних громад.

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» від 05.02.2015 року № 157 держава здійснює фінансову підтримку добровільного об’єднання територіальних громад сіл, селищ, міст шляхом надання об’єднаній територіальній громаді коштів у вигляді субвенцій на формування відповідної інфраструктури згідно з планом соціально –економічного розвитку такої територіальної громади.

Всім радам, які згідно перспективного плану мали б входити до об’єднаної територіальної громади з центром м. Овруч, будуть направлені листи по розгляду пропозиції щодо добровільного об’єднання територіальних громад сіл в Овруцьку територіальну громаду з центром в м. Овруч.

На даний час по сільських радах йде обговорення даного питання.

Хочу довести до Вас, шановні присутні, інформацію стосовно майна, яке є комунальною власністю територіальної громади міста Овруча.

На даний час в комунальній власності територіальної громади міста Овруча  нараховується -56 (п’ятдесят шість ) об’єктів  (в тому числі-6 (шість) комплексів: по Т.Шевченка,1а (водо насосна №1);по вул. Карпинського,6а (водо насосна №2); по вул. Франка,5а (адмінбудівля); по вул. Металістів,1б (гаражі, теплиця); по вул. Житомирська,31 (теплиця); по вул. Металістів,1а (очисні)).

На всі п’ятдесят шість об’єктів  виготовлена технічна документація.

На двадцять шість об’єктів виготовлене свідоцтво на право власності за територіальною громадою міста  в особі Овруцької міської ради.

На двадцять п’ять об’єктів  направлені  документи в Держмайно для одержання довідки, що майно не є державним для подальшого одержання свідоцтв про право власності з реєстраційної служби Овруцької РДА.

Комунальним підприємством «Комунальник» Овруцької міської ради  оформлено двадцять два договори оренди приміщень, що дає  щомісячний  дохід підприємству на суму  сімдесят тисяч гривен.

Овруцькою міською радою  оформлено  п’ятнадцять договорів оренди, що складає місячний дохід до бюджету міської ради в сумі                                     близько п’ятнадцяти тисяч гривен.

Три  котельні  по вулицях: Б.Хмельницького,38а (район  магазину «Каштан»),  Прикордонна,3а (район бюро зайнятості), Білоруська,13 та лазня по вулиці Білоруська,15 передані в оренду з метою збереження зазначених приміщень та одержання надходжень від орендної плати до міського бюджету.

Приміщення громадського туалету по вулиці Гетьмана Виговського (Леніна), 24-б передане ТОВ «АЙ ТІ МЕДІА ХАУС» (орендарям колишнього кінотеатру «Україна») до 31грудня 2018 року у безоплатне користування (позику)  з метою функціонування платного громадського туалету в місті, в якому існує велика потреба.

У сфері регулювання земельних відносин протягом І півріччя 2016 року :

  • Відповідно до рішень Овруцької міської ради продано 11 земельних ділянок на загальну суму 1млн.145тис.025 грн.
  • Станом на даний час діють 164 договори оренди земельних ділянок, сума надходжень з яких за І півріччя становить 1млн. 553тис.178 грн.
  • в повному обсязі виконані заходи щодо надання матеріалів та документів для розроблення детального плану території передбаченої для будівництва та обслуговування  житлових будинків в східній частині міста обмеженою вулицями Правди та Металістів. Початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості заплановано на другу половину липня. Надання земельних ділянок , більшість яких заплановано для осіб , які мають статус «Учасник бойових дій», заплановано на вересень – жовтень 2016 року.

– В повному обсязі виконані заходи щодо надання матеріалів та документів для  виготовлення проекту землеустрою щодо зміни меж міста, який на даний час, відповідно до інформації ДП  «ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ» готується для подання до Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.

  • Визначено 6 зем.ділянок по вул. Прикордонній та почато передачу земельних ділянок у власність особам, які мають статус «Член сім’ї загиблого в антитерористичній операції».
  • Оформлено документи на зем. ділянку по парку «Памяті».
  • Встановлено статус кладовищ (місць поховання) зем. ділянкам

по вул. 8-го Березня.

  • Проведено топографо-геодезичну зйомку та виготовляються правовстановлюючі документи на земельну ділянку для будівництва і обслуговування багатоквартирних житлових будинків орієнтовною площею 5.0 га., по вул. Героїв Майдану ( з західної сторони будівлі № 1/21) (митний пост).
  • Проведено топографо-геодезичну зйомку та виготовляються правовстановлюючі документи на земельну ділянку  передбачену для організації комунального ринку по вул. Князя Олега.
  • Проведено топографо-геодезичну зйомку та виготовляються правовстановлюючі документи на земельну ділянку  по вул. Гетьмана Виговського, 15-Б з метою реконструкції котельні під фізкультурно-оздоровчій комплекс.
  • З метою розвитку галузі промисловості шляхом зменшення податкового навантаження зменшено ставку орендної плати за земельні ділянки.
  • Передано товариству з обмеженою відповідальністю «Будресурс-Економія» на умовах суперфіцію, земельну ділянку, площею 1,3768 га по вул. Прикордонна, 4.
  • Приведено до вимог Земельного кодексу України порядок встановлення тимчасових споруд на землях комунальної власності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *