Овруцький відділ обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області інформує про роботу під час карантину

Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області ПОВІДОМЛЯЄ про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів до сервісних центрів, скориставшись онлайн-сервісами веб-порталу Пенсійного фонду України, зокрема:
 подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
 отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
 перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
 провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
 подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
 подати звернення (пропозицію тощо);
 активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ПИТАНЬ,
ПРОПОНУЄМО ТЕЛЕФОНУВАТИ:
– ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
0-800-503-753 (044) 281-08-70 (044) 281-08-71
– НА НОМЕРИ «ГАРЯЧИХ» ТЕЛЕФОННИХ ЛІНІЙ
ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ПФУ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
24 – 66 – 98 22 – 87 – 05
– ОВРУЦЬКИЙ ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН
(04148) 42756
+380732665416
+380980384224
+380989211551