Оголошено конкурси на заміщення вакантних посад провідного спеціаліста-бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та консолідованої звітності та головного спеціаліста відділу регулювання земельних відносин виконкому Овруцької міської ради

ОГОЛОШЕННЯ
Згідно розпорядження Овруцького міського голови від 29.01.2020 року № 35-к у виконкомі Овруцької міської ради оголошено конкурси на заміщення вакантних посад провідного спеціаліста-бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та консолідованої звітності та головного спеціаліста відділу регулювання земельних відносин виконкому Овруцької міської ради.

Основні вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста-бухгалтера згідно з чинним законодавством:

  1. Громадянство України.
  2. Вища освіта за фахом –„Бухгалтерський облік”, «Фінанси» за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, бакалавра або молодшого спеціаліста.
  3. Стаж роботи за фахом не менше 3-х років.
  4. Стаж державної служби або служби в органах місцевого самоврядування – не менше 2-х років.
  5. Добре володіння державною мовою.
  6. Системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України, служби в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства та законодавства у сферах економіки, бухгалтерського та бюджетного обліків; знання основ діловодства та навички ділового спілкування.
  7. Володіння навиками роботи на персональному комп’ютері, знання відповідних комп’ютерних програм, зокрема програми 1С»Бухгалтерія».

Основні вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу регулювання земельних відносин згідно з чинним законодавством:

  1. Громадянство України.
  2. Повна вища освіта за спеціальністю «Землевпорядкування», «Правознавство» за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра.
  3. Стаж роботи за фахом не менше 5 років.
  4. Стаж державної служби або служби в органах місцевого самоврядування не менше 2 років.
  5. Добре володіння державною мовою.
  6. Системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України, служби в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства та законодавства у сфері земельних ресурсів.
  7. Володіння навиками роботи на персональному комп’ютері, знання відповідних комп’ютерних програм.

Документи для участі в конкурсах приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування даного оголошення за адресою: м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 43. Оголошення в газеті «Зоря» було опубліковано 07 лютого 2020 року.

Інформацію щодо порядку проведення конкурсів, переліку документів, що додаються до заяви про участь у конкурсах, розміру і умов оплати праці, основних функціональних обов’язків та іншу додаткову інформацію можна отримати у спеціалістів з кадрових питань за тел. (04148) 4-24-86.

Міський голова                                                                                Іван КОРУД


Документи для участі в конкурсах:

заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про засади запобігання і протидії корупції”; (Електронна форма)

копію документа, який посвідчує особу, копія ід. кода;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності),

копію трудової книги.


Особовий лист П-2ДС

Питяння на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста-бухгалтера

Питання на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу регулювання земельних відносин

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *