Розпорядження № 26-к від 27.01.2020 року “Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади адміністратора відділу ЦНАП Овруцької міської ради “

У К Р А Ї  Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Овруцького міського  голови

від 27.01.2020 року     № 26-к

Про проведення конкурсу на
заміщення вакантної посади
адміністратора відділу ЦНАП

Овруцької міської ради

Відповідно до рішення другої сесії Овруцької міської ради VII скликання від 27.11.2017 року № 58 «Про затвердження структури та штатного розпису апарату виконавчого комітету Овруцької міської ради у новій редакції» (зі змінами), згідно статті 10 Закону України  “Про службу в органах місцевого самоврядування”, Постанови Кабінету Міністрів  України від 15 лютого 2002 року №169 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців” та у відповідності до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконкомі Овруцької міської ради, затвердженого розпорядженням Овруцького міського голови від 23.11.2015 року № 75-к:

  1. Провести конкурс на заміщення вакантної посади адміністратора відділу ЦНАП Овруцької міської ради.
  2. Затвердити основні вимоги до кандидатів на заміщення вищевказаної вакантної посади (додаються).
  3. Відділу кадрової роботи (начальник Савченко М.І.) виконкому Овруцької міської ради:

3.1 Забезпечити опублікування оголошення про проведення конкурсу в районній газеті  «Зоря» та на сайті Овруцької міської ради.

3.2  Забезпечити  прийом документів від претендентів на заміщення вищевказаної вакантної посади протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про конкурс в засобах масової інформації.

3.3  Довести зміст даного розпорядження до відома працівників виконкому Овруцької міської ради.

Міський голова                                                                              Іван Коруд

ЗАТВЕРДЖЕНО

до розпорядження

Овруцького міського голови

Від 27.01.2020 року № 26-к

ОСНОВНІ  ВИМОГИ
до кандидатів на заміщення вакантних посад
адміністратора центру надання адміністративних послуг

 виконкому Овруцької міської ради

  1. Громадянство України.
  2. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра.
  3. Стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше одного року або стаж роботи в інших сферах управління не менше двох років.
  4. Добре володіння державною мовою.
  5. Системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України;законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”,”Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про засади запобігання та протидії корупції”, інших законів України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших підзаконних нормативно-правових актів; інструкції з діловодства; правил внутрішнього трудового розпорядку; правил ділового етикету; правил охорони праці та протипожежної безпеки; основних програм роботи на комп’ютері.

Секретар  міської ради                                                                    Ірина Дєдух


ПЕРЕЛIК ДОКУМЕНТIВ НА КОНКУРС

ОСОБОВИЙ ЛИСТ ФОРМА П2 ДС



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *