Конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу інформаційно-аналітичної роботи та комунікацій з громадськістю виконкому Овруцької міської ради (тимчасова вакансія)

ОГОЛОШЕННЯ
Згідно розпорядження Овруцького міського голови від 03.01.2020 року № 4-к у виконкомі Овруцької міської ради оголошено конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу інформаційно-аналітичної роботи та комунікацій з громадськістю виконкому Овруцької міської ради (тимчасова вакансія).

Основні вимоги до кандидатів згідно з чинним законодавством:

  1. Громадянство України.
  2. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра.
  3. Стаж роботи за фахом в державній службі або службі в органах місцевого самоврядування не менше 2-х років або стаж роботи на керівних посадах в інших сферах не менше 3 років.
  4. Досконале володіння державною мовою.
  5. Досконале володіння роботи на персональному комп’ютері; знання відповідних комп’ютерних програм (основних офісних програм); здійснення моніторингу та обробки, аналізу інформації в мережі інтернет; досвід роботи з написання статей, публікації тощо; навики роботи з виготовлення та обробки фотоматеріалів.
  6. Системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України;законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”,”Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про засади запобігання та протидії корупції”, інших законів України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших підзаконних нормативно-правових актів; інструкції з діловодства; правил внутрішнього трудового розпорядку; правил ділового етикету; правил охорони праці та протипожежної безпеки; основних програм роботи на комп’ютері.

Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування даного оголошення за адресою: м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 43. Оголошення в газеті «Зоря» було опубліковано 11 січня 2020 року.

Інформацію щодо порядку проведення конкурсу, переліку документів, що додаються до заяви про участь у конкурсі, розміру і умов оплати праці, основних функціональних обов’язків та іншу додаткову інформацію можна отримати у спеціаліста з кадрових питань за тел. (04148) 4-24-86.

Міський голова                                                                                 Іван Коруд


Документи для участі в конкурсах:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про засади запобігання і протидії корупції”; (Електронна форма)
  • копію документа, який посвідчує особу, копія ід. кода;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності),
  • копію трудової книги.

ОСОБОВИЙ ЛИСТ ФОРМА П2 ДС

Питання на іспит

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *