Конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради

ОГОЛОШЕННЯ

Згідно розпорядження Овруцького міського голови від 23.08.2019 року № 190-к у виконкомі Овруцької міської ради оголошено конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради.

Основні вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади начальника відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради згідно з чинним законодавством:

  1. Громадянство України.
  2. Повна вища педагогічна освіта за освітньо–кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
  3. Стаж державної служби або служби в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше 3-х років або загальний стаж роботи у галузі освіти чи гуманітарній сфері на керівних посадах не менше 5-ти років.
  4. Добре володіння державною мовою.
  5. Системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України, служби в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства; знання основ управління та діловодства.
  6. Володіння навиками роботи на персональному комп’ютері, знання відповідних комп’ютерних програм, знання законодавчих актів, що регламентують виробничо-господарську і фінансову діяльність відділу з гуманітарних питань, знання чинного законодавства у гуманітарній сфері.

Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування даного оголошення за адресою: м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 43. Оголошення в газеті «Зоря» було опубліковано 30 серпня 2019 року.

Інформацію щодо порядку проведення конкурсу, переліку документів, що додаються до заяви про участь у конкурсі, розміру і умов оплати праці, основних функціональних обов’язків та іншу додаткову інформацію можна отримати у спеціаліста з кадрових питань за тел. (04148) 4-24-86.

Міський голова                                                                              Іван КОРУД


Документи для участі в конкурсах:

заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про засади запобігання і протидії корупції”; (Електронна форма)

копію документа, який посвідчує особу, копія ід. кода;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності),

копію трудової книги.


Особовий лист Форма П- 2ДС

Питання для підготовки до складання іспиту

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *