Конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу регулювання земельних відносин

Згідно розпорядження Овруцького міського голови від 09.07.2019 року № 142-к у виконкомі Овруцької міської ради оголошено конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу регулювання земельних відносин.

Основні вимоги до кандидатів згідно з чинним законодавством: громадянство України, освіта за фахом – «Землевпорядкування», «Правознавство», стаж роботи за фахом не менше одного року, добре володіння державною мовою, системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України, служби в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства та законодавства у сфері земельних ресурсів, знання основ діловодства та навички ділового спілкування, володіння навиками роботи на персональному комп’ютері, знання відповідних комп’ютерних програм.

Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування даного оголошення за адресою: м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 43. Оголошення в газеті «Зоря» було опубліковано 19 липня 2019 року.

Інформацію щодо порядку проведення конкурсу, переліку документів, що додаються до заяви про участь у конкурсі, розміру і умов оплати праці, основних функціональних обов’язків та іншу додаткову інформацію можна отримати у спеціаліста з кадрових питань за тел. (04148) 4-24-86.

Міський голова                                                                   Іван Коруд


Особовий лист (Форма 2Д)

Питання для підготовки до складання іспиту на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу регулювання земельних відносин виконкому Овруцької міської ради.


Документи для участі в конкурсах:

заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про засади запобігання і протидії корупції”; (Електронна форма)

копію документа, який посвідчує особу, копія ід. кода;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності),

копію трудової книги.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *