Оголошено конкурси на заміщення вакантних посад

Згідно розпорядження Овруцького міського голови від 16.05.2018 року  у виконкомі Овруцької міської ради оголошено конкурси на заміщення вакантних посад:

  • Головного спеціаліста з питань інформаційної діяльності;
  • Провідного спеціаліста юридичного відділу;
  • Адміністратора центру надання адміністративних послуг (у кількості 2-х штатних одиниць).

Основні вимоги до кандидатів згідно з чинним законодавством:

На посаду головного спеціаліста з питань інформаційної діяльності: громадянство України; повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом не менше 3 років. Системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України; законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про засади запобігання та протидії корупції”, інших законів України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших підзаконних нормативно-правових актів; інструкції з діловодства; правил внутрішнього трудового розпорядку; правил ділового етикету; правил охорони праці та протипожежної безпеки; основних програм роботи на комп’ютері.

 На посаду провідного спеціаліста юридичного відділу: громадянство України; повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра; стаж роботи за фахом не менше 3-х років; стаж державної служби або служби в органах місцевого самоврядування не менше 2-х років. А також добре володіння державною мовою, системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України, служби в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства, знання основ діловодства та навички ділового спілкування, володіння навиками роботи на персональному комп’ютері, знання відповідних комп’ютерних програм.

На посаду адміністратора центру надання адміністративних послуг: громадянство України; повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра; стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше одного року або стаж роботи в інших сферах управління не менше двох років. Системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України; законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про засади запобігання та протидії корупції”, інших законів України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших підзаконних нормативно-правових актів; інструкції з діловодства; правил внутрішнього трудового розпорядку; правил ділового етикету; правил охорони праці та протипожежної безпеки; основних програм роботи на комп’ютері.

Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування даного оголошення за адресою: м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 43. Оголошення в газеті «Зоря» було опубліковано 22 травня 2018 року.

Інформацію щодо порядку проведення конкурсів, переліку документів, що додаються до заяви про участь у конкурсі, розміру і умов оплати праці, основних функціональних обов’язків та іншу додаткову інформацію можна отримати у відділі кадрів виконкому Овруцької міської ради за тел. (04148) 4-24-86.


ПЕРЕЛIК ДОКУМЕНТIВ НА КОНКУРС

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС (завантажити)) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларацію (перейти за посиланням) про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про засади запобігання і протидії корупції”; (Електронна форма). Допомога по входу в систему е-декларування (завантажити)
  • копію документа, який посвідчує особу, копія ід. кода;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності),
  • копію трудової книги.

Питання на іспит
(натиснути на посилання для завантаження)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *