Рішення №55 виконкому міської ради “Про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста та території Овруцької ОТГ”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  18.01.2018 року            № 55

Про хід виконання заходів з благоустрою
та поліпшення санітарного стану території міста

та території Овруцької ОТГ

Заслухавши та обговоривши інформацію директорів комунальних підприємств про хід виконання заходів з благоустрою та поліпшення санітарного стану території міста Овруч та інформацію в.о. старости про виконану роботу на старостинських округах.

Відповідно до п. 2 ч. 2. ст. 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», керуючись п.п. 7 п. «а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію керівників комунальних підприємств, в.о. старости про хід виконання заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою міста Овруч та старостинських округів, взяти до відома.
  1. Комунальному підприємству «Овруч» Овруцької міської ради:

2.1.     Продовжити здійснювати заходи по підрізанню та видаленню дерев згідно актів обстеження зелених насаджень що підлягають видаленню, аварійних дерев та звернень громадян що надходять.

2.2.     Здійснити кронування дерев по вул. Т.Шевченка та Князя Олега, пров. Київський.

2.3.     Забезпечити прибирання вулиць, тротуарів, парків, скверів міста від снігу.

2.4.     Опрацювати питання зрізання дерев по мікрорайону Кизіли, Гептари та с. Кирдани, Підруддя та Овруцьке напівкільце до 20.03.2018 року (сформувати відповідну бригаду).

2.5.     Розглянути комерційні пропозиції щодо придбання урн металевих з кришкою для сміття та надати висновки.

2.6.     Спільно з відділом житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради та т.в.о. старост Опрацювати технічне завдання по розробці проектів на вуличне освітлення.

2.7.     Здійснити заходи щодо проведення благоустрою на території кладовищ які розташовані за межами населених пунктів: с.Кирдани Кирданівського старостинського округу та м. Овруч на території Підрудянського старостинського округу.

2.8.     Постійно проводити заходи по заключенню договорів на вивіз та утилізацію сміття з керівниками підприємств, установ та організацій.

  1. Комунальному підприємству «Гарне місто» Овруцької міської ради:

3.1.   Забезпечити виконання Програми щодо здійснення заходів спрямованих на зменшення захворювання домашніх тварин на сказ у м. Овруч на 2016 – 2018 роки затвердженої рішенням сьомої сесії міської ради VII скликання № 150;

3.2.   Здійснювати контроль за прочисткою прибудинкової території від снігу у разі опадів. Прочищати та підсипати прибудинкову територію до 730 особливо біля під’їздів.

3.3.   Продовжити здійснювати заходи по підрізанню та видаленню дерев по житловому фонду, а саме: вул. Відродження 29,31, вул. І.Богуна 20, Б.Хмельницького, пров. Стадіонний.

3.4.   Спільно з відповідними підприємствами, організаціями провести обрахунки та скласти кошториси по ремонту прибудинкових територій які знаходяться в аварійномустані.

  1. Комунальному підприємству «Водоканал» Овруцької міської ради:

4.1.       Обстежити каналізаційні люки по місту на предмет їх аварійності та провести роботу по усуненню недоліків.

4.2.       Опрацювати питання розрахунків за виконані роботи з підрядником по об’єкту: «Капітальний ремонт центрального парку в м. Овруч Житомирської області».

4.3.       Провести заходи по прочищенню каналу до мікрорайону «Грезля».

4.4.       Здійснити обрахунки та замовити вхідні ворота на військове кладовище по вул. Танкистів.

4.5.       Опрацювати питання придбання накриття для парапетів.

4.6.       Здійснити заходи по відновленню ливневої каналізації на площі Вокзальній.

  1. В.о. старости:

5.1.       Організовувати роботу по кронуванню дерев, видаленню чагарників, кущів що знаходяться на узбіччі доріг державного значення, загального користування в межах старостинського округу.

5.2.       Організовувати питання прочищення доріг, вулиць, провулків від снігу, формувати акти та подання до міської ради з питання заключення договорів по відшкодуванню понесених затрат під час прочищення доріг, під час опадів снігу інформувати відділу муніципальної поліції про стан прочистки доріг цілодобово станом на 800, 1400, 1800

5.3.       Спільно з громадою провести заходи по вирізанню кущів, чагарників та аварійних дерев та благоустрою на кладовищах до 30.03.2018 року.

5.4.       Прорахувати огорожі кладовищ по кожному населеному пункту та надати пропозиції на наступний виконком.

5.5.       Надати схеми-маршрути по очищенню від снігу вулиць населених пунктів відповідних старостинських округів.

  1. Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради (Почтарю С.Б.):

6.1.       Опрацювати питання заключення договорів з водокачами та робітниками з благоустрою.

6.2.       Забезпечити придбання щебню та відсіву для подальшої можливості поточного ремонту доріг з грунтовим покриттям.

6.3.       Опрацювати реєстри доріг з твердим та грунтовим покриттям, визначити першочерговість доріг які потребують поточного та капітального ремонту.

6.4.       Спільно з КП «Овруч», т.в.о. старост опрацювати питання технічного завдання для проектування вуличного освітлення по старостинських округах.

6.5.       Підготувати відповідний лист на Державну екологічну інспекцію у Житомирській області щодо видалення зелених насаджень у придорожніх смугах в полосі відводу доріг державного значення та загального користування.

6.6.       Опрацювати графік відключення вуличного освітлення по населених пунктах Овруцької ОТГ з метою економії коштів.

  1. Відділу муніципальної поліції (Башинському В.І.):

7.1.       Організувати роботу спільно з т.в.о. старост по прочищенню снігу на території Овруцької ОТГ та щоденно інформувати міського голову про стан прочищення.

7.2.       Обстежити кладовища з питання проведення благоустрою, скласти відповідні акти та доповісти на виконкомі міської ради, в подальшому здійснювати контроль за виконанням благоустрою старостами.

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань благоустрою та житлово- комунального господарства та відділу муніципальної поліції виконкому Овруцької міської ради (Башинський В.І.).

Міський голова                                                                                  І.Я. Коруд



  Завантажити документ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *