Звіт про результати роботи КП «Комунальний ринок» 2017 рік та перспективний план на 2018 рік

Звіт

про результати роботи КП «Комунальний ринок» 2017 рік та перспективний план на 2018 рік.

Станом на 01.01.2018 року у комунальному підприємстві працює два працівника – директор та бухгалтер.

Згідно цивільно-правових угод на підприємстві працює прибиральниця.  Тимчасово згідно цивільно-правових угод залучались юрист, спеціалісти для ремонту санітарного вузла та з обслуговування, ремонту електричної мережі.

Основна діяльність КП «Комунальний ринок» здача в оренду, розташованих у готельному комплексі «Овруч», нежитлових приміщень під магазини, склади, майстерні та офіси, надання послуг з санітарного утримання території по вулиці Князя Олега 11. А також здача в оренду щитів зовнішньої реклами, що розташовані на приміщені готелю.

Протягом 2017 року на рахунок комунального підприємства надійшло коштів в сумі 475066,83 грн. з них:

за рахунок орендної плати 446961,83 грн.;

за рахунок надання послуг з санітарного утримання території ринку 23261,85 грн.(з червня 2017 р. );

за рахунок плати за розміщення щитів зовнішньої реклами 3600,00 грн.;

відсотки від депозитного вкладу 1243,15 грн. (з жовтня 2017 р.)

Витрачено коштів за 2017 рік на загальну суму 383152,91 грн., а саме:

виплата заробітної плати, щорічної відпустки штатним працівникам та грошова винагорода найманим працівникам 172464,64 грн.;

сплата податків та нарахувань на заробітну плату та грошову винагороду 88535,84 грн.;

податок до міського бюджету 17761,00 грн.;

поточний ремонт 94326,63 грн. (електромережі, водогінної мережі, ремонт нежитлових кімнат, фасаду приміщення, санітарних вузлів, заміна дверних блоків та дверей, вікон, облаштування території ринку відсівом);

придбання господарського інвентарю 1557,50 грн.;

виготовлення контейнерів 3832,38 грн.;

оплата комунальних послуг 13155,46 грн.;

інші видатки 9280,46 грн. (послуги Інтернету, обслуговування оргтехніки, банківське обслуговування, канцтовари, поштові марки та конверти, миючі засоби та засоби гігієни).

Станом на 01.01.2018 року залишок коштів на рахунках підприємства складає 113122,21 грн. з якої 65000,00 грн. на депозитному вкладі, за даними обліку та звітності на підприємстві по розрахунках з державним та місцевим бюджетами, державними цільовими фондами, юридичними та фізичними особами дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня.

На 01 січня 2018 року у готельному комплексі «Овруч» орендують приміщення 11 юридичних та фізичних осіб.

Також укладено 29 договорів з фізичними особами по наданню послуг з прибирання території по вулиці Князя Олега 11.

Періодично у засобах масової інформації публікувалася інформація про намір підприємства надавати в оренду нежитлові приміщення готельного комплексу.

У 2017 році підприємством розроблено планово-нормативну калькуляцію на надання послуг з санітарного утримання території по вулиці Князя Олега, 11, яка затверджена рішенням виконавчого комітету міської ради від 07.06.2017 № 90.

Протягом 2017 року без залучення підрядників проведено:

  • поточний ремонт електромережі зі встановленням нових електричних автоматів, енергозберігаючих електричних ламп;
  • відновлення та ремонт водо-ливневої мережі;
  • ремонт та облаштування двох нежитлових кімнат;
  • встановлено дверний блок у підвальне приміщення;
  • виготовлено та встановлено два контейнери для сміття по вулиці Князя Олега, 11.

Протягом 2017 року здійснено ремонт водогінної мережі, даху та стін, встановлення парапетних плит на готельному комплексі, санвузла на 1-у поверсі, встановлено лічильник обліку води, приміщення загального користування переобладнано на енергозберігаюче освітлення.

У 2018 року планується продовжувати укладання договорів на оренду нежитлових приміщень готельного комплексу з юридичними  та фізичними особами.  Також продовжувати роботу по укладанню договорів по санітарному утримаю території по вулиці Князя Олега, 11, розпочати спільно з Овруцькою ОТГ будівництво комунального ринку, згідно виготовленої проектно-технічної документацію.

Керівництво підприємства систематично на виконання рішення двадцять третьої сесії VІІ скликання від 31 січня 2017 року № 700 надає звіт про діяльність підприємства.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *